NOVI HIT IZ BIBLIOTEKE LIKE CROATIA

‘Prodali smo tisuće Dobrih restorana, a sad ćemo rasprodati i vodič za ronjenje!’

Objavljeno: 24.06.2012

Najuspješniji domaći proizvođač turističkog sadržaja idući tjedan lansira novi naslov, ‘Ronjenje u Hrvatskoj’, za koji ima strašno velika očekivanja

Ljetni odmor je počeo, ovotjedne gužve na autocesti najavljuju iznimnu turističku sezonu, a sve fanove hrvatske obale čeka nova biblioteka vodiča za pomoć u uživanju. Riječ je o projektu Like Croatia, novoj turističkoj diviziji Europapress Holdinga, u sklopu kojeg izlaze uzbudljivi vodiči za hrvatsku turističku ponudu. Ovaj tjedan izlazi vodič “Ronjenje u Hrvatskoj: sve tajne jadranskog podmorja”, u suradnji s uglednim podvodnim fotografom i ronilačkim stručnjakom Mirom Andrićem. “Jako smo uzbuđeni oko novog izdanja”, kaže Hajdi Ćenan, direktorica Like Croatia. “Riječ je o stručnom, zabavnom i korisnom izdanju”.

Ekskluzivne fotografije

Prije deset dana Like Croatia na kioske je lansirao vodič “Dobri restorani 2012.”, u suradnji sa Zagrebačkom bankom. Prodaja je, kažu u Like Croatia, spektakularna. “Već smo prodali gotovo 5000 primjeraka. Interes čitatelja je izniman”, kaže Ćenan. Ako su podaci koje Hajdi iznosi točni, “Dobri restorani 2012.” postali su jedan od najprodavanijih gastronomskih vodiča u povijesti Hrvatske. Reakcije gostiju, chefova i vlasnika restorana su odlične, mnogi kažu da nikad nisu bili ovako puni, a odabir najboljih pratio je i austrijski premijer. Hajdin tim očekuje isti uspjeh s ronjenjem. Vodič donosi 116 detaljno opisanih ronilačkih lokacija, savjete i preporuke stručnjaka, šoping-vodič za najbolji opremu, popis i lokacije svih ronilačkih centara u Hrvatskoj, kao i ekskluzivne fotografije zapanjujućeg jadranskog podmorja. Kao i sva Like Croatia izdanja, “Ronjenje” će imati svoje verzije na stranim jezicima: hrvatskom, engleskom i talijanskom.

“Imamo posebnu ponudu za sve koji žele dočekati svoje goste - vlasnike privatnog smještaja, turističke poduzetnike i druge. Mogu nas nazvati na 0800-0006 i naručiti Like Croatia vodiče po specijalnoj cijeni”, objašnjava Ćenan.

Adriatic Times

Trenutno sjedi u redakciji i sa svojim malim, ali entuzijastičnim timom priprema engleska izdanja “Dobrih restorana”, iPhone aplikacije i brojne druge proizvode. Osim vodiča i aplikacija, Like Croatia također izdaje tjednik Adriatic Times na engleskom, priprema web stranice i organizira eventove, poput uspješne Ha Dva O konferencije i sajma Dani dobrih restorana.

18 planiranih izdanja

Like Croatia već je skupio gotovo 35.000 fanova na svojoj Facebook stranici (www.facebook.com/likecroatia), a voditelji projekta uskoro pokreću i web stranicu na engleskom koja će turistima pomagati u odabiru smještaja, prijevoza, aktivnosti, kulturnih manifestacija, restorana i klubova, izleta i ostalih turističkih sadržaja. Turisti se često žale da nemaju dovoljno informacija o bogatoj turističkoj ponudi, a voditelji ovog projekta kažu da žele to promijeniti.

“Naša filozofija je ponuditi stručne, kvalitetno obrađene informacije i savjete na zabavan i pristupačan način”, kažu voditelji, a prodaja prvog od ukupno 18 planiranih izdanja Like Croatia pokazuje da su pogodili formulu za istinsko ljetno uživanje. Otkrivaju nam da ih svakodnevno kontaktiraju kafići, noćni klubovi, dućani i ostali obrti koji bio voljeli da im Like Croatia pomogne doći do stranih gostiju.

“To znači da smo već uspjeli, a tek smo krenuli”, kaže Ćenan.

Što je Like Croatia?

Like Croatia najveći je turistički izdavački projekt u Hrvatskoj. Već su organizirali dva turistička eventa (veliki Ha Dva O festival u Rovinju i dodjelu nagrade Dobri restorani u Zagrebu), napravili odabir najboljih hrvatskih restorana, lansirali tjednik Adriatic Times na engleskom te izdali vodič ‘Dobri restorani 2012.’. U pripremi su brojna druga izdanja, a voditelji projekta kažu da je interes golem. Like Croatia dio je Europapress Holdinga, najveće izdavačke kuće u regiji.

Kako do vodiča?

Vodič za ronjenje u Hrvatskoj, kao i ‘Dobre restorane 2012.’, potražite na prodajnim mjestima Tiska i SD trgovine, Tisak Media centrima, Algoritam, Profil i Mozak knjižarama, Tifon benzinskim crpkama te odabranim hotelima na obali i kampovima. Ako želite naručiti svoje primjerke unaprijed po posebnoj cijeni, nazovite na 0800-0006.

Broj preporuka: 4

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen