Hrvatska radiotelevizija nastavlja kampanju - Ono što pamtimo. Ono što volimo.

Hrvatska radiotelevizija (HRT) u 2016. godini obilježila je dvije velike obljetnice – 90. obljetnicu postojanja Hrvatskoga radija (HRT – HR) i 60. obljetnicu postojanja Hrvatske televizije (HRT – HTV). U povodu toga prvi je put osmislila i ostvarila cjelogodišnju komunikacijsku kampanju pod sloganom Ono što pamtimo. Ono što volimo., koja je nizom posebnih projekata među kojima su Priče svake generacije, Glasovi vremena i Vremeplov, objedinila niz aktivnosti usmjerenih prisjećanju na bogatu povijest i važan društveni doprinos javnoga medijskog servisa. Zbog izvrsne zapaženosti i pozitivnoga odjeka kampanje, osobito projekta Priče svake generacije, Hrvatska radiotelevizija i u 2017. godini nastavlja s istom praksom te je promocijska kampanja Ono što pamtimo. Ono što volimo. dobila svoj nastavak.

Dok je prošlogodišnja kampanja podsjećala na neke od najpoznatijih dramskih, filmskih i drugih kultnih emisija, ljudi i navoda iz bogate povijesti javnoga medijskog servisa, u 2017. godini Hrvatska radiotelevizija okrenut će se sadašnjosti i pod istim sloganom promovirati svoje najgledanije i najslušanije emisije. Emisije Hrvatske televizije (HRT – HTV) i Hrvatskoga radija (HRT – HR), koje su u razdoblju od 2014. do 2016. godine prema istraživanjima gledanosti bile među najgledanijima i najslušanijima, dobile su svoje posebne slogane koji će se upotrebljavati u daljnjoj komunikaciji. Na kalendaru i promocijskim materijalima za 2017. tako su se našle sljedeće emisije i slogani:

Dnevnik ­– Samo bitno. Od 1968.

Nedjeljom u dva – Razgovori o kojima se priča.

Dobro jutro, Hrvatska – Tako započinje dan uz mali ekran.

HRT METEO – Ispred vremena.

Jutarnja kronika Hrvatskoga radija – Od jutra do sutra.

Vrtlarica – Dodir prirode.

HRT SPORT – A sada sport… i glazba!

More – More dobrih priča.

Lijepom našom – O njoj pjevamo. Nju volimo.

Plodovi zemlje – Što je nedjeljni ručak bez plodova zemlje?

Hrvatska uživo – Bez zabranjenih tema do rješenja problema.

Otvoreno – Otvara sve vruće teme.

TV kalendar – Mali div od deset minuta.

Pomorska večer Hrvatskoga radija – O moru, pomorcima i brodovima.

Pola ure kulture – Najvažnije od kulture u samo pola ure.

Imena emisija i slogani na kalendaru i promocijskim materijalima u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) povezani su s fotografijama hrvatskih prirodnih ljepota, znamenitosti i tradicijske kulture kako bi se i na taj način naglasila javna uloga i važnost Hrvatske radiotelevizije za hrvatsko društvo.

„Hrvatska radiotelevizija, kao javni medijski servis, ima zadaću proizvoditi ponajprije kvalitetan program i pokrivati najširi spektar tema kako bi zadovoljila interese i potrebe svih dijelova hrvatskoga društva. Naša je obveza ne samo zabaviti, nego i informirati i obrazovati gledatelje, slušatelje i čitatelje. Po širini tema i količini proizvedenoga medijskog sadržaja Hrvatska radiotelevizija je ispred bilo kojega drugog medija u Republici Hrvatskoj. Stoga u nastavku kampanje želimo podsjetiti da su naše emisije unatoč sve brojnijoj konkurenciji i dalje među najgledanijima i najomiljenijima. Posebice smo ponosni na to što su među njima i sadržaji koji nemaju zabavni karakter i koji su dostupni jedino na Hrvatskoj radioteleviziji, što potvrđuje relevantnost i važnost javnoga servisa”, ističe glasnogovornik Hrvatske radiotelevizije Igor Ćutuk.

U nastavku kampanje u pripremi su i posebni promocijski projekti za pojedine emisije poput obilježavanja 25. obljetnice emitiranja mozaične emisije Dobro jutro, Hrvatska, predstavljanja društvenoga značaja i dosadašnjih postignuća televizijskih emisija Mir i dobro, Labirint, Veterani mira, Manjinski mozaik i Potrošački kod i njihovih autora te predstavljanja rado slušanih radijskih emisija Poligraf, U mreži Prvog, Konvoj, Andromeda i Sunčani sat.

Kampanju Ono što pamtimo. Ono što volimo. Hrvatska radiotelevizija do travnja sljedeće godine nastavit će predstavljanjem vrijednih programskih sadržaja koje pripremaju HRT-ovi televizijski centri i regionalne radijske postaje, a promovirat će se među ostalim i društveni značaj i dosadašnja vrijedna postignuća HRT-ovih ansambala – Simfonijskoga orkestra Hrvatske radiotelevizije, Jazz orkestra Hrvatske radiotelevizije, Tamburaškoga orkestra Hrvatske radiotelevizije te Zbora Hrvatske radiotelevizije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 11:51