Najomiljenija pašta među Riječanima dobila je novo ruho

Pakiranje je novo, ali tradicija kvalitete Riječke tjestenine se nastavlja. PaštaRIa je domaći brand koji inspirira svoje korisnike na nove kulinarske avanture, ali i zdraviju mediteransku prehranu. Pri redizajniranju Riječke tjestenine krenulo se od naziva koji utjelovljuje dugu tradiciju, vrhunsku kvalitetu najbolje durum pšenice i lokalne specifičnosti koje se vežu uz primorsku kulturu konzumiranja od milja zvane „pašte“. Naime, nema obitelji kojoj se bar jednom tjedno na tanjuru ne nađe tjestenina. Istraživanja su pokazala da prosječni hrvat konzumira 8 kg pašte godišnje, dok Talijani čak 25 kg, a ubrajaju se u nacije koje imaju najmanju stopu prekomjerne težine u EU!

Počeci običaja uživanja u tjestenini sežu iz davne 1845. godine kada je osnovana riječka tvornica tjestenine, što je ujedno bio početak proizvodnje tjestenine u Hrvatskoj. Te iste vrijednosti vrhunske kvalitete i duge tradicije PIK Rijeka je prenio i u svježe redizajniran brend Paštaria, čiji dizajn i ambalaža zrcale bogatu povijest riječke manufakture tjestenine te užurbanost i gust promet u riječkoj luci u razdoblju osnivanja prve manufakture. Danas se tjestenina proizvodi u suvremenom postrojenju s kontinuiranim i automatiziranim tehnološkim procesom na linijama za proizvodnju kratke i duge tjestenine i za tri asortimana tjestenine (durum, jajna i specijalna), od ukupno 25 različitih oblika.

Ono što Paštariju čini posebnom je upravo taj spoj tradicije vrhunske kvalitete i moderne tehnologije, što potvrđuju i međunarodni certifikati ISO 9001, HALAL, IFS i HACCP. U proizvodnji se koristi samo najkvalitetnija durum krupica, koja je uvijek al dente i ne raskuhava ni ne sljepljuje pri kuhanju. Osim toga Paštaria sadrži visok sadržaj proteina i dijetalnih vlakana, te je bogata mineralnim elementima i vitaminima. Kako bi se sačuvala njezina superiorna kvaliteta, posebna se briga poklanja sušenju na tradicionalan način, na nižim temperaturama, čime sve njezine nutritivne vrijednosti ostaju netaknute.

Ovu vrhunsku domaću tjesteninu možete pronaći na policama velikih trgovačkih lanaca, kao i mnogobrojnih manjih lokalnih partnera diljem Istre, Like i Dalmacije. Osim u Bosni i Hercegovini, Paštaria se odnedavno izvozi i diljem Crne Gore, te se nedavno predstavila i europskom tržištu na sajmu privatnih robnih marki PLMA u Amsterdamu.
Paštaria je zaljubljena u kreativnost, tradiciju i kulinarsku zaigranost, kao što dokazuju jednominutni video recepti na web stranici www.pastaria.hr ili Facebook profilu Paštaria. Svoje korisnike želi inspirirati na brzu i jednostavnu pripremu omiljenih jela da, kao što kaže njen slogan, svatko od nas pusti pašti na volju!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 20:22