Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula je besplatni trodnevni obrazovni program u sklopu kojega će 250 mladih nezaposlenih osoba u dobi od 18 do 30 godina imati prigodu steći poslovna i životna znanja te vještine tražene na tržištu rada koje su nedovoljno zastupljene u programima formalnoga obrazovanja. Pod nazivom Coca-Colina podrška mladima taj će se program ove godine provoditi u Osijeku, Sisku, Splitu i Zagrebu, ali će se nastaviti i iduće dvije godine kako bi se putem njega obrazovalo ukupno tisuću polaznika. Cilj je projekta povećati zapošljivost mladih i pridonijeti rješavanju jednoga od najvećih društvenih problema, visoke nezaposlenosti mladih.
Program počinje 15. studenoga i trajat će do 15. prosinca ove godine, a svi zainteresirani za sudjelovanje svoje mjesto trebaju osigurati čim prije jer je broj polaznika na radionicama ograničen. Prijave se zaprimaju putem mrežne stranice https://prijava.cocacolinapodrskamladima.hr/ do 9. studenoga, a trodnevne radionice bit će organizirane za sto odabranih polaznika u Zagrebu te po pedeset u Osijeku, Sisku i Splitu.
Partner je projekta vodeća grupacija specijalizirana za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima, Grupa Selectio, čiji će stručnjaci održavati radionice iz područja životnih vještina, poput razumijevanja sebe, osobnoga razvoja i umrežavanja. Program je usmjeren na nadogradnju formalnoga obrazovanja usvajanjem životnih (eng. soft) vještina koje mladima najčešće nedostaju pri ulasku na tržište rada, a tražene su od strane poslodavaca. Osim što će se polaznici na kraju programa moći bolje istaknuti među ostalim posloprimcima i lakše pronaći put do radnoga mjesta, njihovi životopisi ostaju u bazi kandidata Grupe Selectio, kojom se koristi velik broj hrvatskih poslodavaca.
Polaznici će usvajati i poslovne vještine kao što su poslovno planiranje, financijska pismenost te prodajne i pregovaračke vještine. Taj će dio programa voditi iskusni predavači dr. sc. Predrag Pale, Vesna Kezdorf, dr. sc. Andrej Grubišić, Romeo Jerčić i Vesna Vrga Perović. Isto tako, s mladima će praktična iskustva i savjete za uspješan razvoj karijere dijeliti mentori, Coca-Colini menadžeri. Osim sudjelovanja na predavanjima polaznici će u sklopu programa imati na raspolaganju mrežnu obrazovnu platformu putem koje će moći pristupiti dodatnim materijalima i literaturi.
Potporu su projektu dali Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Hrvatski zavod za zapošljavanje te Hrvatska udruga poslodavaca. Uključile su se i udruge Institut za stručno usavršavanje mladih, PRONI – Centar za socijalno podučavanje, studentska udruga AIESEC te gradovi Osijek i Sisak, a medijski je partner projekta Hanza media.