Trebate life-coacha? Tu je Đuru - lokalni guru!

Kampanja Heinekena Hrvatska i agencije Bruketa&Žinić OM

U hrvatskom se medijskom prostoru proteklih dana pojavio neobičan lik imenom Đuru, koji dijeli savjete i potiče na bolje življenje. Riječ je o početku nove kampanje za Karlovačko pivo s popularnim i prilično urnebesnim glumcem Ozrenom Grabarićem u glavnoj ulozi.

Filip Rabuzin iz Heinekena Hrvatska kazao nam je kako žele graditi hrvatski, blizak i pristupačan brend na duhovit način, a rezultat je Đuru, lokalni guru, lik kojeg su izgradili u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić OM.

Siniša Waldinger iz agencije pojašnjava kako je Đuru nastao iz stvarnog istraživanja koje je ukazalo da Hrvatima, koji se vole žaliti, ali ne poduzimati puno, ne treba veliki lider, koliko snažan motivator. «Zato smo kreirali novo lice i glas optimizma koji dijeli mudrosti za ispunjeniji život. On je smrtno ozbiljan kada kaže da život ne treba shvaćati previše ozbiljno. Temeljili smo ga na life coachevima, odnosno životnim trenerima, ali Đuru je nekonvencionalan. Njegova svrha je ohrabriti ljude da iskoriste najbolje od života u Hrvatskoj», kazao je Waldinger.

Za nove mudrosti pratite Facebook profil Karlovačkog.

Projektni tim:

HEINEKEN Hrvatska / Roberto Giugliano (Marketing Director), Filip Rabuzin (Group Brand Manager – Mainstream Segment), Joško Brkić (Brand Manager), Nina Gračanin (Brand Mananger), Tamara Podnar (Marketing Trainee)

Bruketa&Žinić OM / Siniša Waldinger, Drago Mlakar (Kreativni direktori), Roberta Kranjec (Account direktorica), Tanja Pružek Šimpović (Umjetnička direktorica), Vanja Činić (Copywriter), Valentina Bugarin (Account manager), Tomislav Šestak (Dizajner)

Kabinet (produkcija)
Nevio Marasović (redatelj)
Ozren Grabarić (Đuru)
Predrag Dubravčić (DOP)

Publicis - StarcomMediaVest Group (medijska agencija)
Rijad Zrnić (Media Director)
Edin Preljević (Account manager)


Studio smijeha (vanjski suradnik)

Intro:

Đuru lokalni guru:

Tajna uspjeha:

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 22:43