REDIZAJN ZA PERJANICU PONUDE

FOTO: OSVJEŽENI RANGE ROVER uz novo lice dobiva i hibridnu verziju!

Land Rover

U unutrašnjosti redizajnirani Range dobiva novi Touch Pro Duo Infotainment sustav s dva 10-inčna ekrana osjetljiva na dodir, a novost ispod poklopca je i plug-in hibrid kojeg pogoni kombinacija 2,0-litrenog benzinca i elektromotora ukupne snage 404 KS

Nakon što su na tržište plasirali Velar, Land Rover je prikazao osvježenu perjanicu ponude Range Rover. Promjene na vanjštini primijetit će tek oni oštrijeg oka. Kako to obično biva kod redizajniranih modela, promijenjena su svjetla koja uz nešto drugačiji oblik imaju i Pixel-laser LED tehnologiju. Stražnja LED svjetla također imaju drugačiji "potpis" od onih kod prethodnika.

 

Foto: Range Rover

Veće promjene primjećuju se u unutrašnjosti gdje redizajnirani Range dobiva novi Touch Pro Duo Infotainment sustav s dva 10-inčna ekrana osjetljiva na dodir koja smo vidjeli u manjem Velaru koji je nedavno startao s prodajom. Proizvođač napominje kako novi Range Rover krase i nova sjedala koja imaju 25 različitih programa masaže. Ispred vozača se nalazi novi 12-inčni digitalni kokpit, a putnici će moći koristiti 4G Wi-fi hotspotu te nekoliko novih utora za punjače.

Ispod poklopca motora se uz poznate benzince i dizelaš sada nudi i plug-in hibridna verzija kojom Land Rover pokazuje kako vidi budućnost motorizacije. Spomenuti hibridni model ima oznaku P400e PHEV, a pogoni ga kombinacija 2,0-litrenog benzinca i elektromotora ukupne snage 404 KS. Uz 640 Nm okretnog momenta ova verzija spaja efikasnost i odlične performanse, pa tako do stotke ubrzava za 6,4 sekunde dok maksimalna brzina iznosi 220 km/h. Vozači će se moći voziti u EV načinu vožnje koji koristi samo elektromotor, a proizvođač tvrdi da je tako moguće voziti 50 kilometara. Tako vlasnici Range Rovera po prvi put mogu iskusiti vožnju "na struju". Punjenje traje nešto više od 7 sati, a moguće je nabaviti i posebni multifunkcijski kabel s kojim će baterija biti puna za 2 i pol sata. Vlasnici će moći pratiti proces punjenja putem mobilne aplikacije na svom telefonu. Ako vam je sada na pamet palo da će Hrvatska nuditi poticaje za plug-in hibride, ne nadajte se prerano. Naime, država će iduće godine nuditi 20 milijuna kuna poticaja, ali pritom će se primjenjivati “socijalni kriterij” pa je tako predviđeno da se sufinancira kupnja samo ekovozila “niže i srednje klase", čime Range Rover ispada iz ove računice.

Za one koje struja ne zanima i žele što više snage, tu je i najsnažnija verzija SV Autobiography Dynamic koju pogoni 5,0-litreni V8 motor snage 565 KS zahvaljujući kojem ovaj veliki SUV do stotke juri za samo 5,1 sekundi. Prve isporuke osvježenog Range Rovera trebale bi krenuti krajem godine...

Iz drugih medija

Izdvajamo