NAJPRODAVANIJI MODEL

Hyundai i30: Moderni dizajn, kvalitetna izrada te prostranost

Prije pet godina prvi kompaktni i30 najavio je ozbiljne namjere Korejaca u kompaktnoj klasi, a sada novi model, potpuno osmišljen u Hyundaijevu centru u njemačkom Rüsselsheimu najavljuje snažnu tržišnu ofenzivu. Budući da je model i30 trenutačno najprodavaniji Hyundai u Europi, nije smjelo biti pogreške pa su mu dizajneri osigurali vrlo privlačan i skladno oblikovan izgled.

Bolji od prethodnika

S karakterističnom šesterokutnom rešetkom hladnjaka, upečatljivom bočnom linijom i kupeovskim završetkom, dojam o snažnoj osobnosti novog modela je potpun. Novi i30 plijeni kvalitetama i u unutrašnjosti koja je potpuno nova i puno privlačnija nego kod prethodnika. Mekana je plastika sveprisutna, materijali su birani pažljivo, a preciznost izrade je zavidna.

Premda novi model ima međuosovinski razmak od 2,65 m kao i prethodnik, sada nudi više prostora u kabini te prostran prtljažnik sa 375 litara. U motornoj su ponudi tri benzinca - 1.4 sa 100 KS, 1.6 sa 130 i 1.6 GDI sa 135 KS i direktnim ubrizgavanjem, koji troši samo 5,7 litara, te dva dizelaša - 1.4 CRDi sa 90 KS i 1.6 CRDi sa 128 KS, koji prosječno troše 4,1 litru.

U skupljim izvedbama potrošnju smanjuje sustav Idle Stop&Go. Na prezentaciji u Novom Sadu isprobali smo model sa 1.4-litrenim benzincem i 6-brzinskim ručnim mjenjačem koji je vrlo tih pri nižim brojevima okretaja, dovoljno agilan i s ovjesom podešenim na udobnost.

Ispod magične granice

Upravljač nije previše direktan, ali FlexSteer sustav dostupan kod boljih razina opreme omogućava vozaču da odabere različite modove tvrdoće. Hyundai i30 raspolaže s mnogo opreme za sigurnost i udobnost već od početnog modela: ESP ABS, VSM u seriji, četiri zračna jastuka, radio/MP3 i klima-uređaj dolaze serijski.

Novi i30 po svemu je više nego sposoban za bitku u prenapučenom C segmentu zahvaljujući modernom dizajnu, kvalitetnoj izradi, modernoj motorizaciji te prostranosti. U Hrvatskoj prodaja novog i30 počinje u lipnju po predviđenoj cijeni nižoj od 100.000 kuna za početni model, što predstavlja vrlo povoljan omjer uloženo-dobiveno u klasi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 03:21