ODJECI ŽENEVE

NOVITETI KOJE BISMO zaista i mogli voziti (fotogalerija)

Osim ranije pokazanih Peugeota 2008 i Renaulta Captura salon je donio još zanimljivih noviteta

Sva svjetla reflektora u Ženevi uperena su u najveće zvijezde poput Ferrarija LaFerrari, Lamborghinija Venena, Mclarena P1 ili Rollsa Roycea Wrighta, no salon je osim slatkiša za oči ponudio i novitete koji već jesu ili će uskoro biti dostupni i prosječnom džepu u krizom obilježenoj 2013. Pogledajte naš izbor…

Dacia Logan MCV

Nakon Sandera, moderniji dizajn po uzoru na ostale modele rumunjskog proizvođača dobio je i Logan MCV. Ljepši izgled, međutim, za posljedicu ima stotinjak litara manji prtljažnik u odnosu na prethodnika - sada mjeri još uvijek prihvatljive 573 litre. No, zato je zahvaljujući preklopivom sjedalu suvozača moguće prevoziti predmete duge i do 2,7 metara. U ponudi će biti dva benzinca i dizelaš: 1,2-litreni sa 75 KS i 0,9-litreni trocilindraš s 90 KS te provjereni 1,5-litreni common-rail s 90 KS. Stiže u ljeto, a trebao bi stajati kao i prethodnik (72.000 kuna).

Opel Adam Rocks

Uz centimetar i pol veću udaljenost od tla i plastične štitnike na blatobranima, glavna novost studije Opel Adam Rocks platneni je krov po uzoru na Fiat 500 C ili Citroen DS3 Cabrio. Zgodno: automatski se zatvara čim aplikacija s vremenskom prognozom na smartphoneu pokaže da se sprema kiša ili značajniji pad temperature.

VW Golf Variant

Za stotinjak litara povećao je Volkswagen prtljažnik novog Golf Varianta, koji sada raspolaže s lijepih 605 litara (s preklopljenim sjedalima čak 1620). Prostranije je i na stražnjim sjedalima, jer je međuosovinski razmak narastao za 6 centimetara (2,64 metra). U ponudi su benzinci i dizelaši sa 85 do 150 KS, kao i pogon 4x4.

Suzuki SX4

S ukupno 4,3 metra novi je SX4 čitavih 15 centimetara dulji od prethodnika iz 2006. Desetak centimetara potrošeno je za koljena putnika na stražnjim sjedalima, a preostalih pet za prtljažnik, koji je sa skromnih 270 narastao na sasvim prihvatljivih 430 litara. Visina i širina nisu mijenjane, a poznati su i motori. Postojeći 1,6-litreni benzinac i dalje će razvijati 120 KS, dok će vremešnog 2,0-litrenog dizelaša sa 135 KS naslijediti štedljiviji 1,6-litreni sa 120 KS. Prednost? Uz serijski start-stop uređaj trebao bi trošiti svega 4,2 l/100 km (benzinac 5,3 l/100 km). Još nije poznato kad dolazi na naše tržište, ni po kojoj cijeni.

Honda Civic Tourer Concept

Japanci dovršavaju posao na karavanskoj verziji novog Civica, koja se na tržištu očekuje u proljeće 2014. Najljepši detalj je stražnji nosač krova prekriven staklom, zbog čega se čini da krov lebdi u zraku, kao na Citroenu DS5. Još nema podataka o obujmu prtljažnika, kao ni o motorima, no gotovo je sigurno da će najtraženiji biti 1.6 i-DTECH sa 120 KS.

Kia Provo Concept

S duljinom od 3,88 metara, širinom od 1,77 i visinom od 1,35 metara, novi Provo cilja na Mini i Citroen DS3. Prednje kotače studije pokreće 1,6-litreni turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem i 204 KS, a stražnje 45 KS snažan elektromotor. Serijski automobil, navodno, stiže već 2015.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 01:42