VOZILI SMO

Stigao osvježeni Peugeot 2008 agresivnijeg izgleda i s brojnim sigurnosnim sustavima

Peugeotov mali crossover 2008 u svom je prvom redizajnu uz upečatljiviju masku i branike koji naglašavaju SUV notu dobio i nove i jače motore, brojne sigurnosne tehnologije preuzete iz viših klasa te općenito bogatiju serijsku opremu kao i posve novi sportski paket GT Line
 Peugeot

Blizu 600.000 primjeraka prodano je diljem svijeta od 2013., kad se Peugeotov mali crossover pojavio na tržištu. Hvale vrijedna je to brojka, jer izboriti se za svakog kupca u trenutno najpopularnijem segmentu na europskom tržištu nije nimalo lak zadatak. Mazda CX-3, Opel Mokka, Renault Captur, Nissan Juke... samo su neki od njegovih goropadnih suparnika, a kako bi i dalje ostao u fokusu interesa kupaca, Peugeot ga sad na tržište pušta umivenog lica, a novosti nudi i ispod lima.

Peugeot

No, krenimo s izgledom: zahvaljujući novoj reljefno oblikovanoj velikoj prednjoj masci i sportskije oblikovanom prednjem braniku, 2008 djeluje bitno dinamičnije i robusnije od elegantnog prethodnika. Novost na vanjskom izgledu su i plastične zaštite blatobrana i bočnih stranica te stražnja svjetla sa 3D efektom i tamnom pozadinom.

Peugeot

Isprobali smo izvedbu s novim paketom opreme GT Line (uz postojeće Access, Active, Allure), koji donosi još više luksuza i sportskog dojma (17-colni alu-naplaci izvedeni su u tamnom satenskom laku, a brojni serijski kromirani detalji zamijenjeni su tamno lakiranim). Sportski stil nastavlja se i u unutrašnjosti, koja nije doživjela bitne promjene. I dosad je bila izvedena od kvalitetnih materijala i uzorno sklopljena s malenim karakterističnim upravljačem i 7-inčnim zaslonom na kojem se dodirom upravlja brojnim funkcijama, a novost je povezivost sustava s pametnim telefonima već od osnovne opreme Access.

Peugeot

Prednja sjedala nude odličnu podršku za bedra i ramena, straga će se također udobno prevesti dvoje odraslih ili troje djece, dok je prtljažnik s osnovnih 410 litara za svaku pohvalu (a preklapanjem sjedala u nekoliko položaja može narasti do čak 1400 litara). Po prvi put u 2008 je ugrađen 1,2-litreni Puretech turbobenzinac sa 130 KS koji radi neprimjetno i bez vibracija u vožnji, puno pokazuje kako u gradu tako i na autocesti, no na strmijim usponima ipak traži više rada s mjenjačem koji će se u ponudi naći nešto kasnije. U vožnji nam se ipak više svidio dizelski 1.6 BlueHDi četverocilindraš sa 100 KS, koji pruža solidne performance, ljepše razvija snagu kod međuubrzanja, a 5-stupanjski ručni mjenjač je dobro pogođenih omjera. Usto, iznenadio nas je i iznimno niskom prosječnom potrošnjom od tek 4,6 litara.

Peugeot

Premda bi oprema GT Line to mogla sugerirati, novi 2008 je s mekše podešenim ovjesom i dalje orijentiran na udobniju svakodnevnu, a ne sportski orijentiranu vožnju. Uz bolje pakete opreme dostupan je i vrlo koristan Grip Control sustav prilagođenog prianjanja na raznim podlogama, a tu su i kamera za vožnju unatrag i Active City Brake kočnica za opasnost te sustav za pomoć pri parkiranju Park Assist, prave rijetkosti u segmentu. Osvježeni 2008 na hrvatsko tržište stiže krajem lipnja sa 1.2 PureTech benzincem od 82 i 110 KS, 1,6-litrenim BlueHDi dizelašem sa 75, 100 i 120 KS (svi s ručnim i automatskim mjenjačima). Cijene kreću od 116.292 kune za benzinski model, dok osnovni dizelaš starta sa 124.583 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 12:14