TEST PEUGEOT 508 RXH

Francuski high-tech dizelski hibrid

Klasa luksuznih crossovera izraslih iz karavana visoke klase poput Audija 6 allroada ili Volva XC70 dobila je snažnu konkurenciju iz Francuske.

Klasa luksuznih crossovera izraslih iz karavana visoke klase poput Audija 6 allroada ili Volva XC70 dobila je snažnu konkurenciju iz Francuske.

Novi Peugeot 508 RHX oslanja se na karavansku izvedbu modela 508, no za ovu je priliku postavljen na povišenu podnicu za 5 cm i oplemenjen dodacima na karoseriji poput robusne plastike na blatobranima i pragovima te izraženijim prednjim i stražnjim branicima s aluminijskim zaštitama.

Za šminkerski dojam pritom se brine i šest okomitih redova LED dioda sprijeda koje bi trebale asocirati na lavlje kandže. No, tehnika ispod lima ovdje zaslužuje pažnje barem kao i izgled. Za početak 4x4 nije izveden na standardan način, već pomoću hibridnog pogona. Tako prednje kotače pokreće dvolitreni dizelaš sa 163 KS, dok se u vožnji može aktivirati i stražnja osovina koju pokreće elektromotor vršne snage 37 KS i stalnog momenta od 200 Nm.

U automatskom programu eletronika kombinira ova dva pogona s ciljem postizanja ugodne i štedljive vožnje, a na izbor su još tri programa - sport (s naglaskom na performanse), ZEV (potpuno električni pogon koji s punom baterijom može prijeći oko 4 km) i 4x4.

U vožnji je 508 RXH vrlo uglađen u radu i tih, komfor putovanja je savršen za sve putnike, sjedi se odlično, sve komande su na dohvat ruke, a jedino smo poželjeli nešto brže reakcije robotiziranog ručnog pilotiranog 6-brzinskog mjenjača.

Po pitanju potrošnje, ukupna prosječna iznosi sedam litara u mješovitom režimu nakon deset tisuća prijeđenih kilometara na testu i sasvim je prihvatljiva s obzirom na snagu, pogon 4x4, ali i masu 508 RXH od čak 1845 kg. Prvi Peugeotov dizelski hibrid 508 s opcijama stoji 367.900 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 01:31