BORBA ZA NOVOPEČENE VOZAČICE

BINGO ZA PROIZVOĐAČE AUTOMOBILA! Već krenule marketinške kampanje za novih 9 milijuna vozačica u Saudijskoj Arabiji

Ford Twitter

Nakon odluke kralja Saudijske Arabije Salmana da odobri ženama vožnju proizvođači trljaju ruke budući da im se tržište povećalo za 9 milijuna potencijalnih vozačica, pa stoga ne čudi da su agresivne i domišljate kampanje već krenule. Pogledajte najzanimljivije

Marketinški stručnjaci svakodnevno se različitim kampanjama bore za svakog pojedinog kupca i uz mnogo ulaganja žele potrošačevu želju ili potrebu pretvoriti u čin kupnje njihovog proizvoda. Pritom je baza potencijalnih kupaca najčešće dobro poznata, no proizvođači automobila sada bi mogli dobro profitirati zbog odluke kralja Saudijske Arabije da ženama dopusti da sjednu za volan. Iako službeno odobrenje za vožnju postati aktualno tek polovicom iduće godine, proizvođači automobila već su krenuli sa snažnim marketinškim kampanjama, jer povećanje tržišta za čak 9 milijuna (broj žena u Saudijskoj Arabiji) potencijalnih kupaca predstavlja svojevrsni "Bingo". Donosimo pregled zanimljivih kampanja koje su se već počele vrtiti na društvenim mrežama:

FORD

Ford Twitter
 

Ford je uz ovu domišljatu sliku stavio natpis "dobrodošli na vozačku poziciju", a uz to su najavili kako će poznatnoj aktivistici za prava žena Sahar Nassif pokloniti Mustang.

LAND ROVER

Land Rover Twitter
 

U Land Roveru su odlučili "ubaciti" ključ automobila u sadržaj ženske torbice, što dosad nije bio slučaj u Saudijskoj Arabiji. Uz ovaj GIF stoji i poruka: "Avantura vas čeka"...

VOLKSWAGEN

Volkswagen
 

Volkswagen poziva žene porukom "sada je red na vas", uz sliku ženskih ruka na nevidljivom upravljaču.

MINI

Zanimljiv video objavio je i MINI na twitteru:

TOYOTA

Dobrodošlicu ženama za upravljačem zaželjela je i Toyota.

Toyota Twitter

LEXUS

Lexus je također na domišljat način targetirao novopečene vozačice.

Lexus Twitter

NISSAN

Nissan je objavio sliku tablice sa simboličnim oznakama: "2018" kao godina kada ova odredba stupa na snagu, kao i simboličan natpis "GRL"

Nissan Twitter
 

Moramo priznati kako su ideje prilično originalne, što i ne čudi s obzirom da je riječ o ogromnom tržišnom segmentu. Ipak, treba imati na umu da će sve žene koje se odluče na kupovinu prvo morati položiti vozački ispit, pa bi se značajniji rast prodaje u Saudijskoj Arabiji mogao očekivati tek krajem iduće godine...

Iz drugih medija

Izdvajamo