MALA RAKETA

TOPOLINO NA STEROIDIMA Pogea Racing napucala Abarth na 405 KS, do stotke stiže za 4,1 sekundu, ali ima problema s prijenosom snage

Uz ogromno povećanje snage proširena je karoserija koja obiluje karbonom, a službeno ime projekta je Ares
 Pogea Racing

Njemačka tuning kompanija Pogea Racing izvela je "nemoguće". Iz malenog Abartha uspjeli su izvući 405 KS. A još nevjerojatnije zvuči činjenica da je motor ostao 1,4-litreni. Ipak, lista dorada je pozamašna, tako da zapravo serijskih elemenata ima iznimno malo. Ugrađen je veći turbo, nove bregaste osovine, KW gevinde, izmijenjena je pumpa goriva te poboljšano hlađenje motora. Naravno, velika pozornost pridodana je izmjeni mjenjača kako bi mogao funkcionirati nakon tolikog povećanja snage.

Foto: Pogea Racing

"U 4 godine razvoja ovog projekta, gotovo da nema dijela koji nismo promijenili kako bi sve bilo u najboljem redu", riječi su direktora kompanije Eduarda Pogea. Projekt je dobio ime Ares, a iz Pogea Racinga tvrde da ovako tunirani Abarth do stotke stiže za tek 4,1 sekundu. Maksimalna brzina iznosi navodnih 288 km/h. Kako bi impresivne performanse pratio i atraktivan dizajn, vanjski izgled također je izmijenjen. Tako je Ares pun karbonskih dodataka, a uz to je i 48 mm širi u odnosu na serijski Abarth. Ovaj primjerak lakiran je u posebnu sivu boju, a kao inspiracija je poslužio Lamborghini Reventon. Kompanija će proizvesti samo 5 primjeraka, a cijena iznosi nešto više od 58 tisuća eura. Ipak, treba se zapitati ima li 405 KS smisla u ovako malom automobilu. Čak su i iz Pogea Racinga priznali da su prilikom mjerenja ubrzanja imali problema s proklizavanjem kotača, budući da je pogon (i dalje) samo na prednje kotače...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 23:32