VOLVO V40

Po sasvim novoj recepturi do jako zanimljivog sadržaja

Sustav City Safety sam zaustavlja vozilo pri nailasku na prepreke

Novi V40 prvi je švedski model otkako su Volvo kupili Kinezi, a u svojoj je ponudi tvrtka zahvaljujući njemu jednim potezom zamijenila dva modela, S40 i V50. Građen na platformi Forda Focusa, V40 uspijeva biti originalan i sprijeda i straga, što danas nije nimalo lako, a slična se priča nastavlja i u unutrašnjosti.

Posebno atraktivna je nova digitalna instrument-ploča koja se potpuno mijenja ovisno o odabiru setupa (Eco, Elegance, Performance), a i bez nje tu su brojni detalji koji čine razliku: glava ručice mjenjača je osvijetljena, a prepoznatljiva središnja konzola i dalje vrlo tanka, ali je nanovo dizajnirana. U vožnji se V40 pokazuje dinamičnim, ali istovremeno i udobnijim. Među motorima u ponudi i D2, koji iz svoje 1,6 litre zapremnine razvija 115 KS, ali i 270 Nm okretnog momenta dostupnog već na 1750/min.

U kombinaciji s ručnim šestostupanjskim mjenjačem i Start/Stop sustavom teoretski se zadovoljava sa 3,6 l/100 km i ispuh CO2 od 94 g/km. U ponudi su još i D3 i D4 sa 150, odnosno 177 KS, oba u verzijama s ručnim ili automatskim mjenjačem, te T3 i T4 benzinci sa 150, odnosno 180 KS. V40, među ostalim nudi zračni jastuk za pješake, koji se u slučaju naleta aktivira uz donji okvir vjetrobrana te donji dio A-nosača te štiti od ozljeda. Cijene počinju sa 178.425 kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 10:57