DOJMLJIVE PERFORMANSE

Nissan Pathfinder 3.0 dCI V6: Novi i znatno bolji dizelaš za jednog od najpoželjnijih terenca

Snažniji i uglađeniji V6 motor u svakom je pogledu osjetno bolji od 2,5-litrenog 4-cilindraša
 Željko Puhovski

Otkako se krajem 2005. godine pojavio na tržištu u aktualnom izdanju, Pathfinder je jedan od najpoželjnijih i najisplativijih terenaca koje možete kupiti. Međutim, nedostatak velikog Nissana oduvijek je bio neuvjerljiv 2,5-litreni četverocilindrični turbodizelaš koji je tek adekvatno snažan i nedovoljno uglađen. Dugoočekivana snažnija alternativa nedavno se pojavila u obliku novorazvijenog 3-litrenog V6 dCi motora koji umjesto 190 KS donedavno jedinog motora nudi puno uvjerljivijih 231 KS te 550 Nm.

Dojmljive performanse

Novi turbodizelaš serijski dolazi sa sedambrzinskim automatskim mjenjačem prvotno predstavljenim u sportskom 370Z. Ukratko, novi motor je izvrstan te uistinu vrijedan 2710 eura doplate u odnosu na jednako opremljeni 2,5-litreni dCi koji je još uvijek u ponudi (doduše, u nešto poboljšanom izdanju). V6 nudi više nego uvjerljive performanse, poput ubrzanja s mjesta do 100 km/h za impresivnih 8,9 sekundi, koje su dovoljne i za zahtjevnija pretjecanja. Naime, spomenutih 550 Nm okretnog momenta dostupno je od samo 1750 o/min - s takvom se elastičnošću slabiji četverocilindraš ne može mjeriti. Istodobno oduševljava i automatski mjenjač koji pravodobnim i mekim izmjenama uvelike pridonosi udobnosti u vožnji.

Isplativa razlika u cijeni

Kombinirana prosječna potrošnja novog motora od 9,5 l/100 km samo je 0,5 litara viša u odnosu na osjetno slabijeg četverocilindraša. Pathfinder s novim 3-litrenim turbodizelašem počinje od 53.525 eura, što je 2710 eura više od jednako opremljene 2,5-litrene verzije sa 41 KS manje i petbrzinskim automatikom. Ipak, smatramo da su uglađenost, performanse i gotovo istovjetna potrošnja koju dobivate s V6 motorom više nego vrijedne razlike u cijeni.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. travanj 2024 07:02