VELIKI TEST

NOVI LUKSUZNI HRVATSKI HOTELI Saznajte kako su ih na TripAdvisoru ocijenili prvi gosti, što hvale, a koje su im najveće zamjerke

Od dvadesetak novih i ove godine preuređenih objekata, većina ima dobre ocjene, no gosti imaju i neke zamjerke

Na našoj obali se ove godine dogodila ekspanzija luksuznih hotela, kako novih, tako i renoviranih starijih objekata. Svi su ekskluzivni, s više od četiri zvjezdice, a svojim interijerom i eksterijerom odmah nakon otvaranja privlače brojne goste.

Milijunska ulaganja svakako će podići razinu kvalitete smještaja na hrvatskoj obali, no prva sezona većini je hotela prilika za uhodavanje u ispravljanje pogrešaka koje gosti ne opraštaju.

Zato smo izdvojili neke od novih, prekrasnih hotela na obali i na stranici Tripadvisor provjerili kakve su komentare ostavili prvi gosti koji su u njima ljetovali. Ukupna ocjena niti jednom nije loša, naprotiv.

Dobar ukupan dojam

Od mogućih 5, gosti su im davali od 4 do 4,7, a i većina komentara gostiju je pozitivna. Hvale ljubazno osoblje i ambijent, čistoću, a i sviđa im se činjenica da odsjedaju u potpuno novom objektu.

Međutim, nekim su se hotelima potkrale i greške koje je u doba brze tehnologije teško sakriti. U komentarima na Tripadvisoru gosti otkrivaju da se Sensimar by Carisma u Makarskoj više puta prebukirao, pa su ostali bez rezervirane sobe. Hotel Park u Splitu ima problem s hranom koja nije odgovarala gostima, a u mnogim objektima primijećen je nedostatak osoblja.

Milijunsko ulaganje u najstariji rovinjski hotel, Adriatic u samom centru, bilo je prijeko potrebno ovom gradu, no gostima lokacija na samoj rivi ipak nije odgovarala. Na Tripadvisoru su se žalili na buku, a zamjerke su imali i na preskroman doručak i veličinu soba.

Problematična hrana

U još nekoliko hotela gosti su primijetili da standard hrane ne odgovara kvaliteti hotela, a u novom hotelu Park Plaza u Puli iznenadila ih je činjenica da potpuno nov objekt ima istrošene i pohabane ručnike. U hotelu Valamar Island u Poreču gosti su smatrali nekorektnim da hotel, u kojem noćenje stoji nekoliko stotina eura, naplaćuje ležaljke na bazenu, i to dodatnih 7 eura, iako se bazen nalazi u sklopu njihova kompleksa.

Neki hoteli ipak zasad imaju samo pozitivne komentare. Jedan od njih je i D-Resort u Šibeniku, hotel s pet zvjezdica izgrađen prema projektu autora Morskih orgulja Nikole Bašića, a u čiju je gradnju Dogus Grupa uložila 25 milijuna eura.

HOTEL MLINI

Dubrovnik

190 eura noćenje u dvokrevetnoj sobi, prosječna ocjena: 4.56/5

“Zapravo smo im bili prvi gosti, hotel je otvoren isto jutro. Sve je bilo super. WiFi dobar, ali osobno mislim da je sustav s kodovima za izlaz i prijavu prekompliciran.”

“Atmosfera u hotelu bila je odlična, soba nevjerojatno čista, jedinu neugodnost smo doživjeli s odvodom tuša koji je poplavio kupaonicu.”

“Smetalo me što se voda za večerom morala platiti, razumijem da se alkoholna pića i sokovi moraju platiti, no nisam želio platiti vodu kojom bi ugasio žeđ za stolom.”

“Sve je pošlo krivo! Nestručna uprava i osoblje koje nastupa potpuno neprijateljski. Na prvi pogled djeluje lijepo, ali mnogo tehničkih pogrešaka, npr. nema dobrog plana evakuacije kroz terase! Jedina pozitivna stvar je dobar madrac.”

“Prekrasan pogled na more, odlična hrana i ljubazno osoblje.”

VALAMAR ISABELLA ISLAND

Poreč

vrijednost investicije: 33 milijuna eura; dvokrevetna soba: između 2200 i 3200 eura tjedno; prosječna ocjena: 4,57

“Ponekad je u hotelu prevelika gužva pa se hrana čeka neko vrijeme, no sve drugo je predivno.”

“Hotel ima četiri zvjezdice, a ne vrijedi ni tri. Hrana je jako loše kvalitete i stalno se ponavlja. Jedne večeri za desert je bio izbor između lubenice i voćnog koktela.”

“Smetala su me djeca koja voze skateboard po restoranu. Nekoliko puta su gotovo srušila konobara.”

“U dubokom bazenu ne bi smjelo biti djece, a hotel mora prestati naplaćivati ležaljke 7 eura unutar svog kompleksa.”

HOTEL ADRIATIC

Rovinj

vrijednost investicije: 3,3 milijuna eura; dvokrevetna soba: 90-450 eura noć; prosječna ocjena; 4,73

“Iako je hotel nakon preuređenja predivan, noći su čisti horor. Spavanje s otvorenim prozorima nije moguće jer susjedni klubovi do pet ujutro puštaju glasnu glazbu. Tako smo svaku večer spavali sa zatvorenim prozorom i uključenom klimom.”

“Doručak koji košta 105 kuna uključuje jednu kobasicu i rajčicu koja nije vidjela sunca.”

“Sobe su premale i nisam imao gdje smjestiti svu prtljagu.”

HOTEL PARK PLAZA ARENA

Pula

vrijednost investicije: 6,5 milijuna eura, dvokrevetna soba: 90-150 eura noć; prosječna ocjena: 4,28

“Hotel je jako lijep i očigledno nedavno preuređen. Jedina zamjerka su male sobe, s nedovoljno ormara jer dvije osobe nemaju gdje staviti svu prtljagu.”

“Svaka soba koja ne gleda na bazen, gleda na parking. No, to nije bio najveći problem. Stvar je u smradu koji je vjerojatno ostao od prošlog gosta i nikako ga se nismo mogli riješiti. Tako smo morali dežurati ispred otvorene sobe jer nas je bilo strah ostaviti stvari bez nadzora.”

“Ručnici su izgledali staro i istrošeno što ne bi očekivao kod nedavno preuređenog hotela.”

HOTEL SENSIMAR

Makarska

vrijednost investicije: 7,9 milijuna eura, dvokrevetna soba: 290 eura noć; prosječna ocjena: 4,39

“Pri dolasku u Split, dočekao nas je vozač koji je rekao da ne idemo u Sensimar nego u drugi hotel! Luksuzan je, ali nije ono za što smo se prijavili!”

“Nakon teške godine radovali smo se odmoru u Sensimaru pa smo rezervirali mjesta još u ožujku. Deset dana prije predviđenog polaska javili su nam da nas hotel ne može primiti! Bez ikakva objašnjenja!”

“Hrana je jako loša, pogotovo ona koja uključuje meso i ribu. Također, klima kao da uopće ne radi, neprestano je prevruće.”

“Restoran je premalen za sve posjetitelje, ljudi su masovno odustajali od hrane s roštilja jer bi je morali čekati satima.”

“Iako smo se bojali ovog hotela zbog negativnih kritika, jedini nedostatak je bilo to što, iako smo stigli sa zakašnjenjem od gotova dva sata, soba nam još nije bila spremna.”

HOTEL PARK

Split

vrijednost investicije: 10 milijuna eura, dvokrevetna soba: 296 eura noć; prosječna ocjena: 3,34 (uključene i ocjene prije renovacije)

“Nakon što smo šest sati putovali iz Zagreba, morali smo čekati na recepciji jer su svi djelatnici bili zauzeti zvanjem taksija za ostale goste. Isto nam se dogodilo i kada smo se spustili u bar. Čini se da jednostavno ima premalo ljudi.”

“Odlična lokacija, ali hrana je katastrofalna.”

“Jedini nedostatak je premaleni bazen kojeg ne okružuje dovoljno ležaljki.”

“Budući da smo došli kada se hotel tek otvorio, mnogo stvari još nije radilo, naprimjer TV prijemnik, klima i aparat za kavu.”

HOTEL D-RESORT

Šibenik

vrijednost investicije: 25 milijuna eura, cijena noćenja na upit; prosječka ocjena: 5

“Bojali smo se hoće li sve biti spremno na vrijeme, no prvi dojam je bio očarajavući. Drugi još bolji, jer je hotel u svakom segmentu predivan”

“NIkad neću zaboraviti odmor u D-Resortu. Sobe su udobne, hrana jako ukusna, a osoblje ljubazno. Posebno su mi se svidjeli dečki s recepcije koji će napraviti sve da gost bude zadovoljan”

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 13:31