Grey grupa

AGENCIJA BRUKETA&ŽINIĆ POSTALA DIO VELIKE SVJETSKE GRUPACIJE Cijena akvizicije tajna, hrvatski dio postaje jedno od središta za dizajn u Europi

    AUTOR:
    • Hina

  • OBJAVLJENO:
  • 14.09.2017. u 13:09

Zagreb, 100216.
Zavrtnica, Hura.
Press povodom 4. festivala oglasavanja - Dani komunikacija 2016. odrzat ce se u Rovinju u trajanju od 14. do 17. travnja.
Na fotografiji: Davor Bruketa.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
Ranko Šuvar / HANZA MEDIA

Davor Bruketa

Zagrebačka agencija Bruketa&Žinić postala je dio svjetske grupacije za komunikacijske usluge Grey i pod novim nazivom Bruketa&Žinić&Grey postaje jednim od tri europska središta te grupacije za dizajn, kao i njihovo prvo i za sada jedino središte u svijetu za digitalni marketing i e-trgovinu za klijente iz svijeta.

 

"Početkom rujna Grey grupa, koja je dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM te 50 postotnog udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Njima se pripaja i zagrebački odnosno Grey Adriatics te s novim nazivom Bruketa&Žinić&Grey nastavljaju poslovanje s cijelim svijetom", ističu iz te agencije, uz napomenu da su investicije Greya u tu akviziciju, kao i većinski udjel koji su preuzeli u Bruketi&Žiniću, poslovna tajna.

 

Sve se to, kako kažu, dogovaralo više godina, a sada je proces završen.

 

Upravljački tim u novoj agenciji čine i dalje Davor Bruketa i Nikola Žinić, kao kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, te izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.

 

"Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku, a Brigada trenutno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu", kažu iz te agencije.

 

Uz to, formiran je i novi digitalni tim sa stručnjacima za digitalni marketing koji su radili na brojnim projektima u regiji te time agencija postaje i središte novog Greyevog tzv. Digital shopper huba.

 

Bruketa ističe kako su i do sada svoj rad temeljili na uspješnim suradnjama s brojnim kreativcima u zemlji i izvan nje.

 

"U početku, 1995., kada smo osnovali agenciju, bili smo samo Nikola Žinić i ja, a danas surađujemo s nekima od najambicioznijih oglašivača u regiji. Ovo je novi korak u našem razvoju, s otvorenim prostor za rast kroz izvoz naših usluga", rekao je Bruketa.

 

Žinić naglašava da će ta suradnja "omogućiti bolje usluge za partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža u raznim područjima".

ELIPSO

Izdvajamo