SALONA PALACE

JEDAN OD NAJ-COOL HOTELA U HRVATSKOJ NA ULAZU U ARHEOLOŠKI PARK Otvara se u travnju, za početak računa na Britance

Kako je vlasnik hotela ujedno i koncesionar jedne od najatraktivnijih splitskih plaža Kašjuni, hotelski gosti imat će transfer na tu plažu i ona će služiti kao hotelska plaža, ističe Andrijana Vidaković, direktorica novog hotela
Hotel Salona Palace
 Arhiva / HANZA MEDIA

Prvih dana travnja svoje prve goste primit će novi hotel Salona Palace u Solinu. Ugledni The Times je nedavno u tekstu “The Coolest Hotels in Croatia” Salona Palace stavio na prvo mjesto, odmah ispred hotela Martinis Marchi na Šolti, ističući te hotele kao najbolje hotele za kulturu i povijest. Na listu je uvršteno 30 hrvatskih hotela.

U gradnju hotela šest milijuna eura uložila je tvrtka Dolis inženjering u vlasništvu obitelji Dolić. Hotel je kategoriziran s četiri zvjezdice. U tijeku su završni radovi i pregledi, a kako Uskrs ove godine pada polovicom travnja, Uprava hotela već tada računa na značajniji dolazak turističkih grupa. Specifičnost ovog hotela je to što se gradi odmah na ulazu u arheološki park Salona.

Kulturna baština

Salona Palace imat će 44 moderno opremljene sobe i tri apartmana, kapaciteta 95 ležajeva. Gradi se na četiri etaže. Imat će konferencijske dvorane, restaurant, spa&wellness, unutarnji i vanjski bazen s protustrujnim plivanjem te ostale sadržaje. Hotel Salona Palace ima vlastite površine od oko pola hektara, a sa susjednom javnom površinom ulaza u Salonu površine 3,5 hektara i prostorom same Salone od 60 hektara bio bi tako jedinstvena prirodna atrakcija te povijesno-kulturna baština koja pruža velike komercijalne i marketinške mogućnosti.

“Kako je vlasnik hotela ujedno i koncesionar jedne od najatraktivnijih splitskih plaža Kašjuni, hotelski gosti imat će transfer na tu plažu. Plaža Kašjuni, bez obzira na to što je udaljena nekoliko kilometara, služit će kao hotelska plaža”, ističe Andrijana Vidaković, direktorica Salona Palacea.

Direktorica kaže da je već ugovorena suradnja s domaćim i inozemnim agencijama, ali hotel razvija i vlastite prodajne kanale.

“Pozicionirat ćemo se i kao poslovni i kao odmorišni hotel. Bili smo na turističkom sajmu u Londonu i odaziv je bio izvanredan. Projekt je prepoznat kao jedinstven. Hotel se nalazi na ulazu u arheološki park i ima sve sadržaje, pa i vlastitu plažu. To samo znači da u bliskoj budućnosti možemo biti luxury resort, tako da će nam se gosti zadržavati pet-šest dana. Mogu upoznati okolinu, ali i dobiti izvanredan servis i imati aktivan odmor. Svi su nam ponudili suradnju na neki način. Ciljamo sva tržišta, a jako nam je zanimljivo britansko koje je u velikom usponu i s kojeg raste interes za Hrvatsku, odnosno za Jadran. Zahvaljujući niskobudžetnim avionskim kompanijama s tog i skandinavskog tržišta, sve više raste interes, a povećanje dolazaka bilježi se u dvoznamenkastim postocima. Nama je Zračna luka Split nadohvat ruke”, pojašnjava Vidaković.

Vjerski turizam

Prema njezinim riječima, interes za rad u tom hotelu je golem i nemaju nikakvih problema s radnom snagom. “Nemamo problema ni s jednim radnim mjestom jer je interes iznimno velik. Ne samo da je velik, nego nam se javilo mnogo kvalitetnih radnika, i to na svim pozicijama. Moguće da je razlog to što ćemo raditi cijelu godinu. Uvjerena sam da ćemo imati odličnu ekipu”, ističe Andrijana Vidaković.

Vladimir Smoje, direktor prodaje i m arketinga pak najavljuje da će razvijat i proizvode vezane uz vjerski turizam. “

U našoj blizini je nekoliko svetišta a i sam Solin je poznato svetište“, napominje on.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. travanj 2024 18:15