CRONE

PRVA INTERNET PLATFORMA ZA POLJOPRIVREDNIKE 'Umrežit ćemo se i s kineskim Alibabom, a prvi veći posao mogao bi se realizirati sa sušenim smokvama!'

Tomo Ostojić, OPG Ostojić kod Ploča
 Denis Jerković / HANZA MEDIA

Napravljen je CRONE, prva hrvatska virtualna platforma za plasman poljoprivrednih proizvoda, i nakon testiranja koja su pri kraju trebao bi do konca mjeseca započeti s radom. Naš prvi "B2B marketplace" (business-to-business), nudit će proizvode i sve informacije o proizvođačima koje okuplja najveći domaći klaster malih poljoprivrednih proizvođača – GoGreen, piše Slobodna Dalmacija. Zasad je riječ o 700 OPG-ova i malih tvrtki, ali ta bi se baza ubrzo trebala snažno proširiti jer se u cijelu priču planiraju uključiti Ministarstvo poljoprivrede, Agencija za plaćanja u poljoprivredi i HGK.

- Cilj CRONE-a je srušiti barijere koje mali hrvatski poljoprivredni startupi imaju pri izlasku na strana tržišta, kao i prema domaćoj veleprodaji u HoReCa prodajnim kanalima - kaže Alan Slapar, voditelj razvoja GoGreena i osnivač CRONE-a. Nude im informacije kako točno označiti proizvode, kako ih deklarirati, koje analize obaviti, čime bi stvorili ispravan tržišni proizvod i omogućili plasman na police trgovačkih lanaca. Svaki proizvođač, kaže Slapar, bit će prikazan sa svim relevantnim podacima, uključujući financijske rezultate, provjere kvalitete te odnose proizvodnih kapaciteta i isporučene proizvodnje.

CRONE se povezuje i s kinesko-bugarskim Centrom za promociju poljoprivredne suradnje APAC-om, preko kojeg hrvatske proizvođače kani umrežiti s globalnim trgovcima poput Alibabe.

Kako piše Slobodna Dalmacija, Kinezi pokazuju interes za uvozom hrane iz Hrvatske, i to pogotovo kroz uhodane kanale poput APAC-a, a potencijalni prvi posao mogao bi biti sa suhim smokavama i džemom od smokava.

Jedan od većih hrvatskih proizvođača smokava Tomo Ostojić iz Peračkog Blata na Baćinskim jezerima, poznatoj bazi smokava u Hrvatskoj i Mediteranu, kaže da s velikom nadom dočekuje CRONE.

Već izvozi u Austriju i Njemačku, ali kaže da bi, s dobrim klasterom i olakšanim pristupom tržištu, s marketinškom podrškom i jakim kanalima prodaje, „sve dobilo jednu drugu dimenziju“.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 19:09