Za tržište naviklo na stalan rast financijskih pokazatelja Atlantic Grupe, prvo polugodište ove godine malo je razočaravajuće.
Tečajne razlike Neto dobit kompanije iznosi 135,5 milijuna kuna, 7,3 posto manje nego u istom razdoblju lani, a gotovo u istom postotku pala je i EBITDA (7,4 posto). Kako objašnjavaju u Atlanticu, na pad dobiti najviše su utjecale “niže pozitivne tečajne razlike” (deprecijacija ruskog rublja i srpskog dinara) te veće porezno opterećenje u BiH, do kojeg je došlo zbog početka plaćanja poreza na dobit. Ukupni prihodi kompanije pali su za 2,6 posto, na 2,48 milijardi kuna, a pad bilježe i prihodi od prodaje, 3,3 posto. Tome je najviše pridonio “pad prodaje u strateškom poslovnom području sportske i aktivne prehrane”, ponajprije prekid suradnje s najvećim kupcem privatne robne marke, Herbalifeom.
Rast u Sloveniji Kada se isključe taj efekt i utjecaji deprecijacije rublja i dinara, “prihodi od prodaje rasli su 5,2 posto”, objašnjavaju u kompaniji. Najveći rast, od 4,9 posto, ostvaren je u Sloveniji, trećem tržištu po veličini za tvrtku (udjel u prihodima 16,3 posto), a u Hrvatskoj kao glavnom tržištu prihodi su rasli 4 posto.