OPREMANJE KUPAONICE

Ruski oligarsi kupaonice uređuju bračkim kamenom

  • Rusima je brački kamen postao predmet žudnje

Objavljeno: 23.03.2011

Osim bogatih Rusa i Kineza, dizajnerski dvojac Dolce & Gabanna s bračkim kamenom uređuju svoj butik u Miamiju

ZAGREB - Multimilijarderi su ‘gladni’ za povijesnim i originalnim materijalima pa je tako među njima jako popularan brački kamen, kojeg najviše traže za opremanje kupaonica. Naravno, ne stavljaju ga samo tek tako, već ispod njega ugrađuju i podno grijanje, tako da mogu istodobno uživati u luksuzu i komforu.

Ne pitaju za cijenu

Osim njegove originalnosti i neke vrste ekskluziviteta kojom ga opisuju, brački kamen je tražen i cijenjen zbog svoje nevjerojatne bjeline - rekao je John Lees iz agencije Lees Associates u Londonu, koja oprema rezidencije isključivo turbo bogatim Rusima i Kinezima u Londonu, New Yorku, Hong Kongu te na jugu Francuske.

Lees navodi kako kod multimilijardera ne postoji gornja granica što se tiče budžeta prilikom opremanja stanova.

Pokupovali nekretnine

- Umjetnost je postala njihov novi predmet žudnje. A sada je to postao i brački kamen - ističe Lees.- Kamen je do kupaca vjerojatno stigao preko talijanskih partnera koji opskrbljuju cijelo svjetsko tržište kamenom. Možda je trend nastao tako što su ruski bogataši kupili dosta nekretnina na hrvatskoj obali u kojima je već ugrađen brački kamen - ističe Mira Bezmalinović iz Jadrankamena.

Broj preporuka: 3

Više o...

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen