NOVE OPTUŽBE

Ministar direktorsku poziciju namjestio i Mihoviliću u HAC-u?

 Neja Markičević/CROPIX

Uprava Hrvatskih autocesta 16. je srpnja na mjesto direktora Sektora naplate cestarine imenovala Damira Mihovilića.

Imenovanje je obavljeno putem javnog natječaja na koji su se uz Mihovilića javila još dva kandidata.

U izboru ne bi bilo ništa sporno da nam više izvora bliskih upravi Hrvatskih autocesta ne tvrdi kako je Mihovilić izabran na inzistiranje ministra prometa Siniše Hajdaša Dončića. Odnosno, da je natječaj raspisan samo reda radi s već unaprijed poznatim pobjednikom.

‘To je laž!’

Situacija, tvrde nam naš sugovornici, neodoljivo podsjeća na aferu izbora zamjenika direktora Zračne luke Zagreb. Ministar Hajdaš Dončić u kraćem nam je telefonskom razgovoru rekao da mu Mihovilić nije prijatelj, ne poznaje ga i nikad u životu ga nije vidio. “Laž je da sam tražio njegovo postavljenje”, rekao nam je ministar.

Ovo nije prvi put da se ministra Hajdaša Dončića povezuje s kadroviranjem u Hrvatskim autocestama. Povezivalo ga se i s izborom direktora Sektora za otpravne i opće poslove HAC-a. Na to mjesto izabran je Marijan Sente, koji je iz Zaboka kao i ministar.

Zanimljivo je što je u svibnju ove godine poništen natječaj za izbor direktora Sektora naplate.

U Hrvatskim autocestama tvrdili su da ne bi bilo dobro imenovati novog direktora na pragu turističke sezone.

Prema neslužbenim informacijama, Hajdaš Dončić tada nije na tom mjestu želio potvrditi izbor Zorana Klarića, prijatelja ministra Slavka Linića, pa je natječaj naprosto poništen. Damir Mihovilić dosad nije radio na poslovima naplate cestarine ni na drugim poslovima vezanim uz autoceste.

Ostali kriteriji

Ali, kako stoji u službenom odgovoru Hrvatskih autocesta, to u natječaju nije ni bio uvjet. No, tvrdi se, ispunjava sve ostale kriterije natječaja, kao što su zvanje diplomiranog ekonomista, potrebno radno iskustvo, te ostale uvjete.

Mihovilić: Koliki je limit na kartici?

U HAC-u posebno naglašavaju kako Damir Mihovilić u njihovu tvrtku dolazi s pozicije key account menadžera u tvrtki Prodis na kojem je od 2003. rukovodio sa 50 ljudi.

Radeći na rukovodećem mjestu u privatnoj tvrtki, Damir Mihovilić navikao je na određene poslovne standarde. Tako se, tvrde nam sugovornici, po izboru za direktora odmah raspitao koju opremu ima službeni automobil, koliki je limit na poslovnoj kartici i kolika mu je plaća. Ne znamo je li bio razočaran informacijom da direktori Sektora u HAC-u nemaju pravo na poslovnu karticu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 20:17