OKUSI HRVATSKE

Dalmatinska gastronomija predstavlja se putnicima na letovima Croatia Airlinesa u sklopu usluge Okusi Hrvatske

Autor:

Objavljeno: 10.07.2012

Putnici na letovima Croatia Airlinesa od 4. srpnja ove godine imaju prigodu okusima, mirisima i bojama upoznati bogatu gastronomiju Dalmacije.

Obroci i pića, koji se poslužuju na međunarodnim i domaćim letovima tvrtke, u sljedeća tri mjeseca temeljit će se na karakterističnim obilježjima dalmatinske kuhinje.

Podsjećamo, Croatia Airlines u travnju je uveo novu uslugu na međunarodnim i domaćim letovima pod nazivom Okusi Hrvatske (eng. Flavours of Croatia), što je dodatno unaprijedilo i obogatilo kvalitetu putovanja zrakoplovima hrvatskoga nacionalnog prijevoznika. Enogastronomsko putovanje počelo je predstavljanjem Istre i njezine gastronomije, a od 4. srpnja do početka listopada o.g. putnici mogu uživati u dalmatinskoj gastronomiji.

Osnovna je ideja projekta da se drugačijom uslugom i osebujnim pristupom putnicima Croatia Airlines istakne među drugim zrakoplovnim kompanijama. U sklopu nove usluge predstavlja se gastronomija naše domovine i to preko obroka i pića tipičnih za hrvatske gastroregije. Putnicima se nude reprezentativni obroci i pića, koji vjerno dočaravaju pojedine hrvatske krajeve, ostaju u sjećanju i potiču na novi let zrakoplovom Croatia Airlinesa.

Nova usluga namijenjena je, ponajprije, putnicima poslovnog razreda na domaćim i međunarodnim letovima. Riječ je o obrocima koji su obogaćeni specifičnim namirnicama određenog kraja, kao i vrhunskim vinima, aperitivima i digestivima tipičnim za taj kraj. Ručak i večera na letovima koji traju više od 70 minuta poslužuju se u dva ili tri slijeda, a putnici uz obrok dobivaju i jelovnik te vinsku kartu.

I putnici ekonomskog razreda na međunarodnim letovima također imaju prigodu okusiti kvalitetniji obrok, obogaćen komponentama pojedine hrvatske regije, kao i vina karakteristična za taj kraj.

Vrijedi napomenuti kako se raznovrsni topli obroci poslužuju u novome dizajnerskom posuđu, koje je usklađeno sa suvremenim gastronomskim trendovima. Na podlošcima za posuđe putnici mogu pronaći pažljivo osmišljene gastromotive aktualnog kraja – tartufe, šparoge, masline, smokve, itd – koji se provlače kroz svaki segment usluge.

U predstavljanju Dalmacije i njezine gastronomije veliku pomoć pružio je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar uglednoga šibenskog restorana Pelegrini, koji je izabrao karakteristična dalmatinska jela i pokazao način njihove pripreme i posluživanja. Pri izboru reprezentativnih crnih i bijelih vina, koja će se putnicima nuditi za kušanje u zrakoplovu u sklopu usluge Vina Hrvatske, konzulatirani su stručnjaci iz tog područja, a osobito ugledni vinski stručnjak Saša Špiranec. Tako se tijekom predstavljanja Dalmacije nude cijenjena vina poznatoga dalmatinskog proizvođača Plenkovića – Zlatan Pošip (bijelo vino) i Zlatan Babić (crno vino).

Poslovni putnici moći će kušati i bračko ekstra djevičansko maslinovo ulje Brachia Leopolda Botterija, a prije i poslije jela bit će im ponuđeni i digestivi poznatog proizvođača Maraske.

Putnike tijekom ukracaja u zrakoplov dočekuje instrumentalna glazba karakteristična za pojedini hrvatski kraj, dirigenta i skladatelja Alana Bjelinskog, a svaka gastroregija predstavlja se u riječi i slici u putnom časopisu Croatia.

Tijekom leta na videosustavima u zrakoplovu prikazuje se poseban film o kraju koji se predstavlja, a mnoge zanimljive informacije o hrvatskim krajevima i njihovoj gastronomiji putnici mogu pronaći i u posebnoj brošuri.

U želji da novu uslugu što više približi putnicima, kompanija je dodatno educirala i školovala domaćice i domaćine zrakoplova.

Pića i specifični proizvodi pojedine regije mogu se i kupiti u zrakoplovu, a informacije o novoj usluzi i obrocima koji se nude na letu, kao i o svim drugim pogodnostima, dostupne su na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr

Croatia Airlines prepoznatljiv je brend u Europi i svijetu i svake godine aktivno pridonosi razvoju turističkih potencijala Republike Hrvatske. Nova usluga Okusi Hrvatske pridonosi još snažnijoj promociji naše domovine i dodatni je poticaj turistima za dolazak u jedan od najljepših dijelova jugoistočne Europe.

Broj preporuka: 2

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen