DIGITALIZACIJOM DO VEĆEG I KVALITETNIJEG RASTA U HRVATSKOM TURIZMU

Digitalizacija

Autor:

Objavljeno: 15.03.2011

U organizaciji Digitela u Zagreb stiže Magnus Emilson, autor Citybreaka, jednog od najnaprednijih digitalnih projekata u turizmu

- U organizaciji Digitela u Zagreb stiže Magnus Emilson, autor Citybreaka, jednog od najnaprednijih digitalnih projekata u turizmu

Zagreb, 15. ožujka 2011. - Magnus Emilson, osnivač i predsjednik uprave švedske kompanije Visit Technology Group, tržišnog lidera u destinacijskom marketingu u Skandinaviji dolazi u Hrvatsku kao predavač na konferenciji Kolektiva Web::Strategije. Emilsonov partner u Hrvatskoj je najveća hrvatska marketinška agencija, Digitel, koja je među prvima u regiji prepoznala pune potencijale Citybreaka za razvoj turizma.

Emilson je osnovao Visit Technology Group 1999., a njegov glavni proizvod Citybreak je lansiran 2000. godine. Citybreak je danas uvjerljivi tehnološki lider u turizmu koji koristi velik broj najvećih svjetskih turističkih destinacija u Europi i Americi među kojima su i turističke zajednice Norveške i Švedske, gradovi Stockholm, Kopenhagen, Oslo, Marseille, Lyon, Torino i mnogi drugi.

Ova jedinstvena platforma turističkim destinacijama omogućava on line ponudu cjelokupnog doživljaja destinacije. Putem Citybreaka svi zaintersirani mogu na jednom mjestu izabrati i rezervirati smještaj, prijevoz, zabavu, rekreaciju i sve ostale aktivnosti koje ih zanimaju, a turistička destinacija nudi. Riječ je o najsuvremenijem rezervacijskom softveru koji turističkoj industriji omogućava naprednu komunikaciju s gostima uz mogućnost paketne ponude cjelokupne ponude u destinaciji.

„Cityberak je platforma namijenjena lokalnoj industriji turizma koja povećava mogućnosti za privlačenje novih gostiju na vrlo ekonomičan način. Kreirana je kako bi pasivnog promatrača „natjerala“ da rezervira neki aranžman preko interneta. Citybreak je jedinstven proizvod jer podržava sve vrste proizvoda, uključujući i putovanje zrakoplovom, unajmljivanje automobila, sve vrste smještaja, razne aktivnosti i događanja te prijevoz trajektom“, kaže Emilson.

Hrvatskim turističkim djelatnicima Emilson poručuje: “Mnoge su zemlje i destinacije same neuspješno pokušavale razviti platforme. Iskoristite standardne platforme koje su dostupne na tržištu i prilagodite ih lokalnim uvjetima. Imate izvanredan turistički proizvod i sada je samo pitanje na koji ćete način svijetu omogućiti da dođe do vas“.

Emilson, koji je i suosnivač tvrtke Mind AB, uspješne web kompanije koja je od lipnja 2000. godine izlistana na štokholmskoj burzi te osnivač Emred Internationala, investicijske tvrtke orijentirane na start up projekte u IT industriji i turizmu u Francuskoj, Švedskoj i Kini, hrvatskoj se publici predstavlja predavanjem u organizaciji Digitela na konferenciji Kolektiva Web::Strategije X, koje će održati u srijedu, 16. ožujka u Hypo centru.

Broj preporuka: 1

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen