LJETNI HITOVI IZ PROFILA

Dirljiva pripovijest o radoznalom dječaku, duhovit osvrt na krizu srednjih godina i napeti krimić - za svakog ponešto!

Autor:

Objavljeno: 30.07.2012

Dobro društvo i dobra knjiga dvije su stvari bez kojih je teško zamisliti ljetovanje. U sklopu kampanje „Ljeti čitam" izdavačka kuća Profil pripremila je 12 uzbudljivih naslova, a mi samo za vas izabrali tri koja ćete doista teško ispustiti iz ruku.

Roman Davida Grossmana „Vidi pod: Ljubav“ svom je autoru donio svjetsku slavu, a milijune čitatelja dirnuo u srce. U središtu priče o tome kako živjeti, voljeti i podizati djecu u svijetu nakon holokausta nalazi se 9-godišnji izraelski dječak Momik, koji iz fragmenata razgovora i tajanstvenog ponašanja odraslih pokušava razumjeti svijet oko sebe. Dolazak djeda Anschela promijenit će sve: Momik shvaća da je za rješenje zagonetke najvažnije na čistac izmamiti Nacističku Zvijer, doznati što se odraslima dogodilo u Ondjezemlju i sklopiti priču o Djeci srca.

Britanski novinar i proslavljeni pisac Tony Parsons u svom novom romanu „Muškarci i dječaci“ ispripovijedao je priču o sretnom muškarcu Harryju Silveru. On naizgled živi savršen život: uskoro će mu biti 40 godina, ima lijepu ženu, troje divne djece i odličan posao kao producent kultne radio-emisije. No, njegova bivša žena vraća se u London. I izgleda da će se Harry uskoro morati oprostiti s dobrim životom...

Mislili ste da su krimići ekskluzivno muški svijet? Spisateljica P.D. James s punim pravom nosi titulu prve dame britanskog krimića. U „Sobi ubojstava“ donosi priču o troje djece osnivača malog privatnog muzeja, koja se nikako ne slažu oko toga treba li muzej zatvoriti. Potom dolazi do serije brutalnih ubojstava i ono što je izgledalo kao obična obiteljska prepirka pretvara se u užas. Da sve bude još sablasnije, čini se da ubojstva oponašaju zloglasne zločine iz prošlosti predstavljene u jednoj od najpopularnijih galerija u muzeju, "Sobi ubojstava".

Broj preporuka: 2

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen