Prvi kontakt Opus One-a i Benvenutija se desio u Kaliforniji na konferenciji Wine Vision na koju su Benvenutiji bili pozvani kao osvajači trofeja na IWC natjecanju i jedna od 100 odabranih vinarija iz cijelog svijeta, a gdje je sudjelovao i Opus One.
Albert Benvenuti je tada posjetio vinariju osobno, a posjet je sada uzvraćen. Benvenutiji i Christopher su izmjenili vinogradarska iskustva i uvjerili se da po nizu pitanja imaju istu praksu. Primjerice, zelenoj berbi (odbacivanju dijela uroda kako bi se podigla kvaliteta ostatku) kojoj pristupaju u istom terminu i istom obujmu.
Prinosi po trsu su im identični, ali su ukupni Opus One-a od 8 tona po hektaru u konačnici dvostruko veći od Benvenutijevih jer imaju duplo gušću sadnju. Kolegijalno su izmjenjena i brojna druga dragocjena iskustva. Opus One svoju istoimenu aktualnu etiketu vina iz 2013. koja je blend Cabernet Sauvignona 79%, Cabernet Franca 7%, Merlota 6%, Petit Verdota 6% i Malbeca 2%, prodaje po cijeni od čak 365 američkih dolara, a potražnja je takva da je moguće kupiti najviše šest boca po osobi.
Benvenutijev teran je još uvijek otprilike 15 puta jeftiniji i nadajmo se da će i takav ostati, jer kvalitetom zapravo ne zaostaje sudeći po rezultatima koje je ostvario na natjecanjima IWC i Decanter u posljednje dvije godine.