PAR TRIKOVA

ŠTEDIMO NA VREMENU: Pet savjeta kako postati brži u kuhinji!

Woman cooking
Getty Images

U idealnom svijetu, svaki bi nam obrok izgledao kao onaj nedjeljnji!

Ali svi se mučimo s nedostatkom vremena, zato će vam ovih pet savjeta pomoći da nastavite kvalitetno jesti, a da usput štedite i vrijeme!

Organizirajte svoje vrijeme

Ukoliko kuhate po receptu, dobro ga proučite kako biste kvalitetno mogli organizirati svoje vrijeme, U pravilu, ne biste trebali pripremati više stvari koje zahtjevaju vašu potpunu pažnju odjednom. Također, odaberite dane u tjednu koji nisu toliko hektični kako biste obavljali pripremu za nadolazeće ručkove i večere. Ako, na primjer, utorkom imate koju minutu slobodnog vremena navečer, iskoristite ga kako biste isjeckali povrće za ratatullie i spremili ga u plastične posude i hladnjak.

Koristite dostavu namirnica

Kupovina danas može oduzeti zaista dosta vremena i vaše energije. Sve što možete naručiti, naručite. Odvojite vrijeme za odlazak na tržnicu kako biste kupili svježe voće i povrće, meso i ribu.

Group of people waering aprons taking part in cooking class, preparing food, slicing vegetables. Close up of hands, unrecognizable people.
Getty Images
 

Opremite svoju smočnicu

Dobro opremljena smočnica vas ponekad može spasiti kada su u pitanju neočekivani gosti na ručku ili večeri, ali dobro opremljena smočnica se ne odnosi samo na vašu prostoriju sa suhom hranom, vaš hladnjak i zamrzivač također moraju biti opremljeni stvarima koje volite jesti. To se odnosi na meso koje možete zamrznuti te svježe povrće i začinsko bilje koje može dosta dugo trajati.

Sjeckajte manje

Sjeckalica, to je ono što vam treba! Isplati se izdvojiti malo više novca kako biste nabavili kvalitetnu sjeckalicu, a onda su vaše muke zauvijek gotove. Možete ju koristiti za izradu umaka, sitno ili krupno sjeckanje povrća, izradu smoothija...

Cooking vegetable soup with beetroot
Getty Images/iStockphoto
 

Kuhajte količinski više

Ovo se odnosi na one namirnice koje duže vrijeme možete čuvati već pripremljene. Na primjer, ako danas sotirate povrće i jedete ga s ribom, napravite ga više, sutra, kada budete jeli burger, će vam savršeno doći kao sočan prilog.

Iz drugih medija

Najnovije