Profil

Kreativni brend nadadedada Jadranke Vuković Rodriguez

PROFIL

NAZIV: nadadedada
INFO: višenamjenski predmeti ukrašeni fotografijama svijeta
AUTORICA: Jadranka Vuković Rodriguez
KONTAKT: www.nadadedada.com

Svi putnici zaljubljeni u istraživanje svijeta sa svojih se avantura vraćaju puni dojmova, suvenira u najrazličitijim oblicima, ali i s brojnim fotografijama. Takva je putnica i Jadranka Vuković Rodriguez, osnivačica brenda “nadadedada”, koji u središte pozornosti stavlja izazovne, zadivljujuće i neobične fotografije iz cijelog svijeta koje ukrašavaju višenamjenske predmete.

Proizvodi nadadedada daju fizički oblik našoj misiji, kojom, sjedinjenjem kreativnosti i obrazovanja, što zovemo kredukacija, želimo obogatiti iskustva ljudi o svijetu koji ih okružuje. Nadadedada svojom filozofijom potiče um da skitnjom kroz mjesta, jezike i kulture sam otkrije svoj kreativni potencijal. Ime brenda nadadedada osmislila sam u Španjolskoj i na hrvatskom znači ‘ništa od Dade’ - pojašnjava Jadranka, kojoj je nadimak Dada nadjenula starija sestra još dok je bila beba.


Bilježenje trenutaka fotoaparatom svidjelo joj se davno, a suprug ju je potaknuo da svoju priču podjeli s javnosti. Rođena u Slavonskom Brodu, s folklornim društvom već je kao mala počela putovati diljem regije. Tijekom studija seli se u Zagreb, a zatim se kao doktorica farmacije i sveučilišna profesorica u svrhu usavršavanja znanja seli u Japan, Norvešku, Španjolsku, Kinu, Hong Kong.


Svoje viđenje svijeta kroz vlastite fotografije danas pretače u kreacije.

- Torbe nadadedada predstavljaju trajnost i funkcionalnost platnenih vrećica iz prošlosti, prije nego što nas je plastika ogoljela od stila i ravnoteže s prirodom. Izrađene od visokokvalitetnog stopostotnog lana i dovoljno prostrane za smještaj dnevnog tereta. Unutrašnjost je zaštićena mekom podstavom, a kožne ručke pridonose stilu i čvrstoći. Na tragu izdržljivih vreća od pamuka ili lana s čvrstim vanjskim porubom, koje su se koristile za čuvanje brašna i žitarica, nastale su nadadedada jastučnice. Načinjene su od 55 posto lana i 45 posto pamuka, a ručno opšiven porub jamstvo je da će trajati u vašoj obitelji godinama. Nadadedada tunika izrađena je od najfinijeg pamuka. Poput kože, ona je meka, ugodna i udobna. Tkanina je prije šivanja prošla posebni postupak pranja koji ju čini mekšom, vintage izgleda, te je nosiva izravno s polica dućana - napominje Jadranka.


Svi nadadedada proizvodi pakirani su u i stilizirane sklopive kutije napravljene od čvrstog papira s magnetskim zatvaranjem i mogu se ponovo koristiti za razne prigode. Kako ističe Jadranka, važan dio brenda su kredukativne knjižice koje pričaju priču o mjestu gdje je fotografija nastala. Stvarajući ove kratke priče, želja joj je bila ne opterećivati suhoparnim povijesnim podacima te kroz zanimljivu priču ljudima približiti mjesta i proširiti vidike. Više o nadadedada proizvodima, načinu narudžbi i cijenama potražite na internetskoj stranici brenda.

Foto: Sandra Šimunović / Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. travanj 2024 09:28