Rambo The Video Game (recenzija)

Igre koje očekujemo u siječnju 2014.

Vjerojatno ne postoji osoba koja nije čula za Johna Ramba. Ovaj akcijski junak je postao popularan još davne 1982. kada je prema romanu Davida Morrella snimljen istoimeni film “First Blood”. Nakon uspjeha prvog filma su snimljeni i nastavci, a iako smo mislili da će Rambo ostati trilogija, 2008. godine smo imali priliku gledati još jedan odličan nastavak sa Stalloneom u glavnoj ulozi.

Kada smo vidjeli najavu igre, jedva smo dočekali istu i zaigrati, a kakvog smo dojma ostali nakon igranja ovog naslova, pročitajte u nastavku.

Rail shooter

Za početak valja istaknuti da, iako u igri sudjelujete kao sam John Rambo, iz prvog lica, igra nikako nije klasični FPS na koji ste možda naviknuli. Ona zapravo spada u posebnu kategoriju “rail shootera” što znači da će igra kontrolirati kretnje vašeg lika koji će kliziti kao po tračnicama po već određenoj ruti, dok ćete vi reagirati na neprijatelje te samo poneke druge akcije.

Dok se kroz priču vojni veterani prisjećaju Rambovog života, imat ćete priliku sudjelovati u najzanimljivijim trenucima istog. To znači da ćete proći kroz neke od najboljih trenutaka koje ste vidjeli u filmovima, no zaboravite na onaj posljednji jer on nažalost nije uključen u igru. Ukoliko ste upoznati sa filmovima, odmah ćete prepoznati svaku misiju u kojoj sudjelujete i rado se prisjetiti spomenutih odličnih akcijskih trenutaka što je svakako pohvalno.

Igru lako možemo podijeliti na dva dijela – prvi je onaj gdje će se Rambo zaustaviti iza neke vrsta zaklona. Ovdje je vaš zadatak riješiti se svakog neprijatelja (bilo da ga ubijete ili samo razoružate primjerice pogotkom u ruku ili nogu). Ovdje ćete morati paziti na municiju, odnosno na pravo vrijeme promjene šaržera – pravovremena promjena će udvostručiti vaš šaržer dok će promjena u krivo vrijeme zaglaviti vašu pušku na trenutak; Gears of War igračima bi ovo trebalo već biti poznato.

Drugi dio igre je reakcija na ono što vidite na zaslonu. Dok gledate kako Rambo primjerice prilazi neprijatelju, u pravo vrijeme ćete morati pritisnuti pravu tipku kako bi Rambo poduzeo određenu akciju. Hoće li Rambo ubiti ili onesposobiti protivnika, ovisi o vremenu kada pritisnete tipku.

Na raspolaganju imate cijeli arsenal oružja koje ćete morati otključavati na posebnim zadacima, odnosno ponovnim prelascima misije. Osim raznih strojnica, pušaka i pištolja koji se zapravo i ne razlikuju previše, posebno treba izdvojiti Rambov nož te nezaobilazni luk i strijelu koji su jedna od rijetkih svijetlih točaka pucačkog dijela igre. S lukom i strijelama (bilo običnim ili onim eksplozivnim) smo se zaista na trenutak i zabavili.

Kako bi igra bila mrvicu zabavnija, uveden je i sustav nagrađivanja. To znači da ćete nakon određenog broja bodova koje konstantno skupljate dobiti novi čin te mogućnost unaprjeđivanja izdržljivosti Ramba ili neke od vrsta oružja. Također ćete povremeno dobivati i poboljšanja koja ćete moći odabrati te si olakšati već uvelike laganu igru.

Lijepo u samo rijetkim trenucima

Nažalost, Rambo u ovoj igri ne izgleda dobro. Model samog junaka, kao i modeli drugih likova su šturo napravljeni te im svakako fali detalja. Animacije samo pogoršavaju stvar jer se kod već loše modeliranih likova vide veliki nedostaci u njihovim pokretima, a nažalost ništa dobrog ne možemo reći niti za animacije koje se odvijaju između igre kao popratna priča. Samo u rijetkim trenucima za grafiku možemo reći da je bila relativno dobra; na primjer u misiji gdje se Rambo šulja kroz vijetnamsku džunglu sa svojim moćnim lukom.

Što se tiče zvuka, izdvojili bismo jedino pozadinsku glazbu koja će vas ponovno podsjetiti na dobre filmske trenutke.

Na kraju, Rambo The Videogame je igra stvorena isključivo za najveće fanove ovog filmskog serijala. Ako se vidite kao pravog ljubitelja Rambo filmova, igra bi vas mogla zabaviti na par sati, čisto iz sentimentalnih razloga. No ako tražite pucačinu koja će vas zabaviti kao igra nevezana uz serijal, savjetujemo vam da preskočite Rambo The Videogame te radije zaigrate drugu igru ili ponovno pogledate spomenute filmove.

24. travanj 2024 12:28