The LEGO Movie Videogame (recenzija)

The LEGO Movie Videogame recenzija

Uvijek je nezgodno kada pred sobom imate igru kojoj je glavna svrha pratiti film koji igra u kinima i na čijoj slavi se igra bazira. Nebrojeno puta smo imali prilike vidjeti igre kojima je glavni cilj uzimanje novaca od fanova filma, pa i neke od najgorih igara svih vremena su baš “filmske igre”. Ono što je ulijevalo sigurnost kod LEGO “filmske igre” je činjenica da je to etablirana franšiza, koja ima ustaljeno dobar gameplay… jesmo li se prevarili?

Dobrodošli još jednom u LEGO svijet

Nismo… dobili smo ono na što smo već i navikli od LEGO igara. Gameplay obiluje lakšim mozgalicama, platformskim elementima, sastavljanjem legića i sličnim, već viđenim stvarima. Prežestoko bi bilo reći da je cjelokupni koncept već prežvakan, no činjenica je da je ova igra bila developersko igranje “na sigurno” kako igra ne bi ispala loša. To im je svakako uspjelo, no ostali smo nekako mlakog dojma koji se ne ističe iz mnoštva istih.

Priča relativno vjerno prati film, sa mnogim ubačenim scenama, pa ako film niste pogledali (kao što mi nismo) preporučujemo da ga prvo pogledate kako vam se ne bi uništilo uživanje gledanja. Jedan od problema sa igrom je taj da glavni lik Emmet, čija nesnalažljivost i manjak kreativnosti izvrsno funkcionira u filmu, u igri ga čini nepotrebnim. Naime, Emmet ima mali raspon radnji koje može činiti, a čak je većina onih koje može forsirano. Većinom ćete koristiti jednog od stvarno mnogobrojnih likova jer je jednostavno s njima zabavnije igrati, dok ćete Emmeta koristiti isključivo kad morate. Baš zbog tog korištenja drugih likova, pogotovo superheroja bismo onima koji žele igrati LEGO igre preporučili LEGO Batman 2: DC Super Heroes ili LEGO Marvel Super Heroes (koji nisu zatupljeni u filmu niti igri). Obje navedene igre su zabavnije i raznovrsnije.

Kada govorimo o čistom gameplayu, kao što smo već napomenuli, karakterističan je za LEGO igre. Platformske dionice su još uvijek nezgodne zbog kamere i kontrola, a i kod slaganja vas igra “vodi za ruku”, tako da ćete se rijetko naći u situaciji kada nećete znati što učiniti ili gdje dalje krenuti. To je sve veći slučaj sa LEGO igrama, pogotovo kad se usporedi sa Indiana Jones naslovima gdje su vam sive stanice ipak morale malo raditi. Uz navedeno, moći ćete voziti razna vozila, letjeti sa određenim likovima (što je posebno zabavno), a uvedene su i stacionarne dionice gdje trebate gađati neprijatelje sa laserima i inim “pucaljkama”. Pomalo su zamorni dijelovi gdje padate u rupu, ili skližete niz padinu. Čine se kao određeni prijelaz i zapravo ničemu konkretnome ne služe. Jedini novitet koji smo zapazili je slaganje po uputstvima iz knjižice gdje morate od ponuđenih dijelova izabrati onaj koji je potreban za nastavak gradnje, sve ostalo je već itekako viđeno.

Već viđeno

Slično kao i gameplay, tako je audio-vizualna prezentacija ostala ista kao i u prethodnicima. Legići i dalje izgledaju kao legići i bilo kakve grafičke promjene nema u odnosu na zadnjih par nastavaka. Glasove u igri nisu dali glumci koji su sudjelovali u filmu, no očigledno su nađeni glumci koji ih mogu kvalitetno imitirati, tako da praktički nećete ni primijetiti razliku između scena iz filma i onih koje su in-game. Tehnički je igra vrlo dobro optimizirana i dorađena tako da nismo imali nikakvih problema sa padom frame-ratea, bugovima i/ili rušenjem igre, što je svakako pohvalno.

The LEGO Movie Videogame mora od nas, kad se sve zbroji i oduzme, dobiti prolaznu ocjenu. Pogotovo kad se uzme u obzir da je igra pravljena po filmu, što znači da ako je iole dobra, neke joj se mane gledaju kroz prste. Rekavši to, oni željni bolje LEGO zabave neka uzmu neki od već spomenutih prijašnjih naslova, a ovu igru eventualno posudite i odigrajte, ako vam se svidi film i želite si produžiti njegov doživljaj.

24. travanj 2024 12:23