Što je postigao?
Preuzeo je šefovsku palicu u bahreinskoj zrakoplovnoj kompaniji Gulf Air i preokrenuo trend hrvatskog kupovanja top menadžera, a izvoza radne snage nižeg profila. Kučko je na vrh Croatia Airlinesa stigao 2012. s mjesta šefa CA-ova ureda u Amsterdamu. Posrnulu hrvatsku zrakoplovnu kompaniju izvukao je iz teške financijske situacije. Upravo to od njega sada očekuju vlasnici Gulf Aira. Naknada za dobar posao tamo će mu sigurno biti viša nego u Croatia Airlinesu, ali cijena neuspjeha u arapskim zemljama zna biti neugodna.
Zašto je to važno?
Zato što pokazuje da su menadžerima s rezultatom otvorena vrata globalnog tržišta rada, čak i kada je riječ o onima iz malih, globalno beznačajnih država. Tko ima ambicija može se dokazati i na domaćem tržištu. Bit će prepoznat.
Kako posluje?
Kučkovi potezi na čelu Croatia Airlinesa često su smatrani kontroverznima. Takva je bila najava rasprodaje slotova na londonskom Heathrowu, takav je bio i Croatijin zaokret prema niskotarifnim standardima uz zadržavanje redovnih cijena leta. Unatoč svemu CA već petu godinu zaredom posluje s dobiti. U tome mu pomaže loša željeznica, kao i hrvatska nespretna geografija, koja domaće letove čini isplativijima od drugih vrsta prijevoza. Činjenica: operativni prihod u prvom polugodištu bio je 32 posto veći od lanjskog, čemu je, uz porast broja putnika, kumovala i kontroverzna prodaja (ipak samo dijela) slotova na Heathrowu.
Što će učiniti u budućnosti?
Za Kučka budućnost je vezana uz Bahrein i Gulf Air, gdje mu predstoji bitka za povratak reputacije kompanije koja godinama gomila gubitke, a onda i pokušaj da minus pretvori u plus. Croatia će, bez njega, nastaviti potragu za strateškim partnerom. Dosad je na tom polju imala najmanje uspjeha.