MENADŽER TJEDNA

MARIO ŽIŽEK (Addiko Bank) U samo godinu dana izgradio novi bankarski brend

Mario Žižek
 Darko Tomas / HANZA MEDIA

Što je postigao?

Od nekadašnje Hypo Alpe Adria banke, opterećene prošlošću i upitne budućnosti, uspio je u godinu dana izgraditi novi bankarski brend. Prošli tjedan, na prvu godišnjicu poslovanja kao Addiko, ostvaren je rast plasmana svih ključnih segmenta, postali su prva banka u Hrvatskoj s međunarodnim certifikatom kvalitete, a u skladu sa strategijom fokusiranja na matično bankarsko poslovanje, prodali su i Addiko Invest.

Zašto je to važno?

Addiko je jedina međunarodna financijska grupacija koja je fokusirana na regiju, a Addiko Hrvatska, osim što je jedna od šest najvećih banaka u Hrvatskoj, i najvažniji je dio grupacije jer na nju otpada 40% aktive Grupe. Stabilna velika banka kojoj je upravo Hrvatska najvažnije tržište svakako je dobra vijest.

Kako posluje?

Na kraju 2016. godine, Banka je ostvarila najbolji poslovni rezultat u protekle četiri godine (59,2 milijuna dobiti), koji su pratile i dvije milijarde kuna novih plasmana, što je u poslovanju sa stanovništvom značilo rast od čak 110% u odnosu na godinu prije, a poslovanju s pravnim osobama rast od 75%. Poboljšani su i svi ključni poslovni indikatori; omjer kredita i depozita, omjer troškova i prihoda, poboljšana je i kvaliteta imovine te je smanjen omjer loših kredita, a adekvatnost kapitala Addiko banke najveća je na tržištu.

Što će učiniti u budućnosti?

Ključ kvalitete vide u pružanju jednostavnog, izravnog bankarstva koje mora postati praktičnije i prilagođenije klijentima. Addiko je prvi uveo mogućnost dobivanja kredita samo temeljem osobne iskaznice uz odobrenje u roku od 30 minuta, nedavno su omogućili i podizanje sredstava s bankomata drugih banaka bez naknade, danas u Addiko banci možete zatražiti online otvaranje tekućeg računa, a rade na tome da se ubrzo online može realizirati i kredit.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. travanj 2024 14:58