MENADŽER TJEDNA

NENAD NIZIĆ (Hotel Vestibul Palace): Ideolog stvaranja novog domaćeg turističkog brenda koji okuplja male luksuzne hotele

    AUTOR:
    • Globus

  • OBJAVLJENO:
  • 16.03.2017. u 20:07

Split, 090312.
Razgovor sa splicanima o recesiji te kako je recesija utjecala na njihov zivot.
Na fotografiji: poduzetnik Nenad Nizic.
Foto: Ante Cizmic / CROPIX
Ante Čizmić / HANZA MEDIA

Nenad Nizić

Što je postigao?

Novoosnovana Grupacija  jedinstvenih luksuznih hotela pri Hrvatskoj gospodarskoj komori pod brendom “Stories” okupila je 16 malih jadranskih hotela s vrlo specifičnom uslugom i “pričom” vezanom uz hrvatsku povijest, kulturu, inovativne priče ili doživljaje. Riječ je o hotelima s četiri ili pet zvjezdica, koje odlikuje prepoznatljivost u dizajnu, povijesnoj priči ili posebnim doživljajima, te koji posluju odlično i ostvaruju prosječnu cijenu noćenja od oko 400 eura.

Zašto je to važno?

Okupljanje u jedinstveni hrvatski brend hotela s jedinstvenom pričom predstavlja iskorak na segmentu globalnog tržišta koje traži upravo hotele drukčije od svega što su vidjeli i doživjeli, objašnjava Nizić.

Kako posluje?

Hoteli koji su dio ove mreže broje oko 300 soba u kojima se ostvari godišnji promet od oko 140 milijuna kuna. Nijedan od hotela nema problema s punjenjem, svi rade cijelu godinu i u prosjeku imaju prihod po sobi od oko 60 tisuća eura, otkrio je za Slobodnu Dalmaciju Nizić, vlasnik splitskog Vestibul Palacea. Za hrvatske pojmove imaju iznadprosječnu zaposlenost po sobi, jer kvaliteta usluge traži veliki broj ljudi. Cijene koje postižu kreću se od 250 do čak 1100 eura za noćenje.

Što će učiniti u budućnosti?

Grupacija jedinstvenih luksuznih hotela želi na popis staviti i originalne hotele ili dvorce s vrhunskom uslugom iz kontinentalnog dijela zemlje. Cilj im je ponuditi hrvatsku turističku raznolikost, jer dio gostiju ovakvih hotela je iz SAD-a, a oni žele obići što više i najradije odsjedaju u hotelima iste grupacije.

Iz drugih medija


Izdvajamo