menadžer tjedna

SANJIN ŠOLIĆ (Jadranka) Sa 250 milijuna eura produljit će sezonu i usput smanjiti depopulaciju Lošinja

Sanjin Šolić, predsjednik Uprave Jadranke
 Davor Zunić / CROPIX

Što je postigao?

Lošinjska hotelska kompanija Jadranka u idućih nekoliko godina planira uložiti između 200 i 250 milijuna eura u poboljšanje ponude kako bi produljili turističku sezonu na otoku na cijelu godinu. Uprava Jadranke, koju vodi Sanjin Šolić, u posljednjih deset godina u povećanje kvalitete ponude uložila je oko 170 milijuna eura, uključujući potpunu obnovu hotela Aurora, Vespera, Punta i Bellevue, prvi lošinjski hotel s pet zvjezdica.

Zašto je to važno?

Ulaganje u proširenje ponude radi produljenja sezone nije važno samo za samu hotelsku tvrtku, već i cjelokupno lokalno gospodarstvo. Dulja sezona znači bolju zaposlenost tijekom cijele ili većeg dijela godine, što će smanjiti depopulaciju Lošinja. Naravno, dulja sezona znači i održivije poslovanje hotelske tvrtke, koja smanjuje svoju ovisnost o nekoliko udarnih tjedana vrha sezone.

Kako posluje?

Prema podacima iz Jadranke, prošlu je godinu grupa završila sa 11 posto višim prihodom nego u 2015. godini te tri posto “boljim konačnim rezultatom”. Kompanija ne objavljuje rezultate otkako je delistirana sa Zagrebačke burze 2014. godine, a u 2015. su imali ukupne prihode od 430 milijuna kuna i neto gubitak od 85 milijuna kuna.

Što će učiniti u budućnosti?

Lošinjska Jadranka planira realizaciju nekoliko ključnih projekata: izgradnju Resorta Helios hotela i vila, rekonstrukciju Vile Bianche i hotela Čikat, izgradnju Eco golf resorta Matalda te nove marine. Nastavljaju ulaganje u nove proizvode i unapređenje kvalitete usluga u skladu s aktualnim trendovima, uključujući zdravstveni turizam, posebno plućnu rehabilitaciju i medicinski wellness. U eno i gastro segmentu usmjereni su na otkup proizvoda domaćih obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava za svoje hotele i trgovine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 22:28