Što je postigao?
Stanić Beverages Hrvatska predstavio je brend Juicy na sajmu Gulfood u Dubaiju, koji okuplja pet tisuća izlagača iz cijelog svijeta te privlači gotovo stotinu tisuća posjetitelja u Dubai World Trade Center. Sokovi Juicy već su prisutni na bliskoistočnom tržištu i to prvenstveno u HoReCa kanalu, a od ove godine očekuju snažniji rast u maloprodaji, zahvaljujući suradnji s maloprodajnim lancima Geant i Panda koji zauzimaju čak 20 posto tržišta Saudijske Arabije.
Zašto je to važno?
Izlazak na nova tržišta ključan je za rast poslovanja domaćih kompanija, regija Bliskog istoga i sjeverne Afrike je „lukrativno tržište s vrlo velikom potrošnjom soka po stanovniku, a jedan od razloga za to je i taj što alkoholna pića nisu gotovo uopće prisutna u maloprodaji“, kako je objasnio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Grupe i predsjednik Uprave Stanić Beverages Hrvatska.
Kako posluje?
Stanić Beverages u 2015., posljednjoj godini za koju su dostupni podaci, ostvario je 178,5 milijuna kuna ukupnog prihoda i 3,15 milijuna kuna neto gubitka. Brend Juicy je u sastavu Stanić Grupe od 2013. godine kada su ga kupili od Agrokora za 45 milijuna eura.
Što će učiniti u budućnosti?
Stanić Beverages je trenutačno prisutan na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i u fazi su registracije proizvoda za tržište Katara i Saudijske Arabije, ali cilj im je osvojiti cijelu regiju i s tih tržišta u srednjem roku dosegnuti ciljani godišnji izvoz od deset milijuna litara.