POGLEDAJTE VIDEO!

VIDEO Jesu li Španjolci bili u pravu i je li lopta prošla gol liniju - procijenite sami!

Objavljeno: 01.08.2012

Međunarodna plivačka federacija (FINA) odbila je žalbu Španjolskog vaterpolskog saveza koji je tražio da se rezultat utakmice 2. kola protiv Hrvatske ispravi na 8-8.

Podsjetimo, Hrvatska je u popodnevnom programu s 8-7 slavila protiv "furije" u 2. kolu skupine A, ali je cijeli susret ostao u sjeni kontroverzne odluke na samom kraju utakmice. Španjolski Kubanac Ivan Perez je "šraubom" opalio po golu naše reprezentacija, a lopta je, prema video-snimci, većim obujmom prešla zamišljenu gol-liniju.

Međutim, suci nisu priznali taj pogodak i bodovi su otišli Hrvatskoj, a FINA je dobila žalbeno pismo Španjolaca. Na njihovu žalost, FINA je žalbu odbila uz objašnjenje da ne može utjecati na konačni rezultat utakmice, odnosno da je prekasno da se išta mijenja.

Španjolci još nisu odbacili mogućnost da će se žaliti i najvišem sudu, onom Sportskom arbitražnom (CAS), ali je to ipak nerealno za očekivati.

Broj preporuka: 1

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen