POGREŠAN PUT

FACEBOOK REVOLUCIJA 'Neobično je da Štimac otkriva HNS-u način na koji se mogu približiti navijačima'

S javnim pitanjem kako da igra protiv Walesa, Štimac pokazuje slabost, a to mu ne treba u ovom trenutku - komentira Davor Pavić, stručnjak za PR u sportu

Ja sam zbog ‘fejsa’ okinuo godinu na faksu, nemojte izborniče i vi okinuti ove kvalifikacije, jedan je od savjeta što ih je izbornik Igor Štimac dobio od navijača na Facebooku, društvenoj mreži koju je odabrao kao komunikacijski kanal, ali i alat koji bi ga mogao koštati puno više nego što Štimac misli.

Na takvo online približavanje navijačima i nogometnim fanovima dobio je u manje od 24 sata čak 1700 komentara. Svakakvih, dakako. Jer, to je - internet. A ono što je pitao jest navijačka preporuka za sastav protiv Walesa. Kurtoazni je to poziv na “čašicu razgovora” jer, budimo realni, ako nam izborniku doista dva dana prije utakmice trebaju savjeti online puka, onda smo u teškoj banani. I tu je (tek) prva Facebook šteta koja će Štimca snaći.

Bijeg od novina i TV-a

- S javnim pitanjem kako da igra protiv Walesa, Štimac pokazuje slabost, a to mu ne treba u ovom trenutku. Čudi me kako ga nitko iz HNS-a nije uputio u to. To su elementarne stvari PR-a i vidi se kako im nedostaje školovani kadar - komentirao je Davor Pavić, stručnjak za PR u sportu i nekadašnji Hajdukov glasnogovornik.

Nadalje, Pavić će napomenuti i kako je Facebook medij koji ima širinu, ali je ograničen na njegove članove. Problem je i vjerodostojnost.

- Vi preko televizije vidite Štimca, ali na Facebooku može umjesto njega odgovarati netko drugi. Zapravo, nije toliko bitan kanal komunikacije već sam komunikator. Ako je ovo bila želja da se zaobiđu tiskani i elektronski mediji, onda je to krivi put - dodao je.

Osobno brendiranje

I upravo taj put odabrao je izbornik, rekavši da ga je na “fejs” natjeralo “nerviranje zbog laži u tiskovinama i po vodećim portalima”. Osim što je pogrešan iz temelja, motiv je to koji šalje i potpuno krivu poruku čak i onima kojima se obraća, navijačima. “Evo nas online radi vas, ali samo zato jer se u novinama ne piše kako bismo htjeli i kako mislimo da je ispravno.” Takav bi bio neusiljeni prijevod ove poruke.

- Čini mi se kako se Štimac ‘navukao’ na ‘fejs’. Njegova komunikacija na novim medijima daje drugačiju sliku od one koju o njemu stvaraju TV, internetski portali i tiskovine. To je važno za osobno brendiranje i nema sumnje kako je Štimac objeručke prigrlio taj kanal - komentirao je Domagoj Bebić, docent za nove medije na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu.

Bebić je uvjeren da je izbornik komentare te uvrede osobno pročitao, jer odgovori su u njegovu duhu.

- Štimac mora znati da su tradicionalni mediji (televizija i tiskovine) još uvijek nedodirljivi i ne smije biti isključiv prema njima. Novi mediji su dobrodošli, ali TV i novine su temelj iz kojeg sve počinje - napomenuo je, ali i savjetovao Bebić koji se pita zašto je izbornik taj koji čini avangardu u komuniciranju s navijačima. Pogotovo u svjetlu činjenice da Rusanova ima problema s komunikacijom.

- Nogomet je, uz obalu, naš najveći izvozni brend, i neobično je da izbornik otkriva HNS-u način na koji se mogu približiti navijačima - zaključio je Domagoj Bebić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 10:28