VEĆ OD 129.000 KUNA

TEST Honda Civic 1.4 Comfort: Uz sve svoje adute, sada mami još i cijenom...

Zahvaljujući futurističkom dizajnu japanski kompakt i nakon pet godina na tržištu djeluje mladenački, a uz akcijski popust od čak 4460 eura lakše je provariti i pomalo neodlučnu osnovnu motorizaciju

Za aktualnu, osmu generaciju Honde Civic vrijeme kao de ne postoji. Čak se ne može reći da stari kao vino. Dok se gleda u instrumentne grafike i uzbudljivu armaturu, pa i malenu ručicu mjenjača koja poput došljaka iz svemira izviruje iz središnjeg grebena, čini se kao da je riječ o potpuno novom modelu. Nikako ne o automobilu koji broji petu godinu na tržištu, uz samo jedan, dizajnerski beznačajan redizajn 2009.

Uz jajoliku karoseriju koja nudi iznadprosječno prostranu unutrašnjost i prtljažnik od uzoritih 456 litara, te provjerenu japansku mehaniku, temeljenu za hvaljenom i-VTEC sustavu upravljanja ventila, Civicu tako nikad nije nedostajalo aduta. No, imao je i jednu veliku manu, posebno u atraktivnijoj petrovratnoj izvedbi - papreno visoku osnovnu cijenu, koja je mnoge odgovarala od kupnje i upućivala prema povoljnijoj konkurenciji. Ipak, trenutna akcijska ponuda riješila je i taj problem.

Popustom od dramatičnih 4460 eura japanski kompakt konačno je cijenom konkurentan, dok ga osnovna oprema Comfort, bitno darežljivija nego kod glavnih suparnika iz klase, čak čini dobrom prilikom. Serijski se tako dobivaju automatska klima, radio/CD/mp3 s komandama na upravljaču, el. podizači svih stakala, elektronski nadzor stabilnosti... Dojam ruše tek čelični naplaci i duplje za maglenke prekrivene plastičnim umecima, no i taj se problem riješiv relativno povoljno. Izbor tek 1350 eura skuplje izvedbe Sport donosi i maglenke i alu naplatke, pa i upravljač obložen kožom, tempomat... Punu šaku brade.

Pohvale zaslužuje i osnovni benzinac 1.4, dokle god se nema sportskih ambicija. Radi uglađeno, nije sklon vibracijama i dok se ne forsira nudi skromnu potrošnju od 7,2 litara, no iako je redizajnom osnažen na 100 KS nedostaje mu daha sve dok se ne zađe u visoke okretaje, kada (iznad 3500 o/min) djelomično mijenja karakter. Šteta, jer precizan 6-stupanjski mjenjač, uvjerljive kočnice i dobro omjeren ovjes imaju kapaciteta za puno veću vozačku zabavu, što se pokazuje uz snažniju motorizaciju. S druge strane, većina vozača bit će i više nego zadovoljna ponuđenim...

Honda Civic 1.4 Comfort

Motor benzinski, atmosferski

Obujam 1339 ccm

Snaga 73 kW/100 KS pri 6000/min

Moment 127 Nm pri 4800/min

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Pogon prednji

Dimenzije 426x177x146

Osovinski razmak 262 cm

Prtljažnik 456 litara

Gume 205/55 R16, Dunlop

Masa/nosivost 1240/410 kg

Naša mjerenja

Brzina 170 km/h

Ubrzanje 0-100 km/h 13,0

Potrošnja 7,2 l/100km

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. travanj 2024 13:18