FILMOVI NA PUTU

U KINU JE BOLJE Nezavisni prikazivači i ove godine nastavljaju sa premijerama filmova izvan Zagreba

Mreža nezavisnih kinoprikazivača i ove godine pod geslom 'U kinu je bolje!' nastavlja sa serijom domaćih naslova koji pune kino dvorane diljem Hrvatske. Novu filmsku sezonu u velikom je stilu otvorio Ustav Republike Hrvatske Rajka Grlića, nastavilo Ministarstvo ljubavi Pave Marinkovića, a godinu završava komedija Sve najbolje Snježane Tribuson koja u kina, prigodno, stiže uoči blagdana.

Prošle godine u sklopu ove akcije prikazana su četiri hrvatska filma: Zvizdan, kojeg je pogledalo 43.122 ljudi, komedija Život je truba Antonia Nuića sa skoro 14.000 gledatelja, Narodni heroj Ljiljan Vidić Ivana-Gorana Viteza sa nešto manje od 55.000 gledatelja, te na kraju debitantski dugometražni film ZG80 Igora Šeregija kojeg je pogledalo njih 65.543.

"Visoke ciljeve postavili smo si i ove godine, a s obzirom na odlične rezultate koje su do sada ostvarila dva naslova koja su već u distribuciji (Ustav Republike Hrvatske i Ministarstvo ljubavi) vjerujemo kako svoje obećanje niti ovaj put nećemo pogaziti", izjavila je voditeljica projekta kinoprikazivaštva HAVC-a Rea Rajčić.

Decentralizacijom premijera domaćih naslova filmovi su prošle godine putovali Kino mrežom, ostvarivši ukupno 15 posebnih premijera sa gostovanjima filmskih ekipa u nezavisnim kinima izvan Zagreba. Svaka premijera bila je dodatan oslonac u nacionalnoj promociji jer je produciran i poseban 'video s puta' sniman na svakoj lokaciji na kojoj je film gostovao.

Ista se praksa nastavlja i ove zime. "Ustav Republike Hrvatske već sada broji više od 32.000 gledatelja, a u kinima se i dalje smijemo Ministarstvu ljubavi. Uz to s velikim očekivanjima radujemo se i pravoj božićnoj poslastici Sve najbolje Snježane Tribuson koja na velika platna stiže početkom prosinca. U kina uskoro stižu i novi dugoočekivani domaći naslovi; već sada nagrađivani dugometražni igrani film Goran Nevia Marasovića, Anka Dejana Aćimovića i novi nastavak popularnog dječjeg serijala o Koku Uzbuna na zelenom vrhu redateljice Čejen Černić pa tako ovom video najavom slavimo domaću produkciju i neponovljivi doživljaj filmske projekcije, jednostavno zato što i dalje vjerujemo i želimo glasno širiti vijest da je - u kinu zaista bolje!", zaključila je na kraju Rajčić.

21. travanj 2024 12:27