PSARI FASHION

ODJEVNA LINIJA ZA KATOLKINJE 'Radim modu za vjernice koja ženi vraća dostojanstvo'

 Facebook

Novi hrvatski modni brend koji potiče na dostojanstvo žene, tako se u kratkim crtama na svojoj Facebook stranici predstavlja Psari Fashion. Pored toga, u opisu stoji kako žele oživjeti biblijski ideal vrsne žene te kako se obraćaju ženi koja je svjesna da joj se pod krinkom prava kao što su sloboda, tolerancija ili uvažavanje različitosti zapravo servira uniformiranost i zatiranje identiteta.

A iza tog brenda stoji Gordana Škiljić, ekonomistica iz Zagreba. Pojašnjava kako je promatrajući modu uočila da žena koja pazi na svoje ljudsko i kršćansko dostojanstvo sve teže nalazi moderne modele koji bi to dostojanstvo ne samo obranili, nego i potpunije izražavali.

EPH

- Naša odjeća je jednostavna, ženstvena i suptilno elegantna - ističe. Kad je pokretala posao, kaže, nije razmišljala o tržištu već o životu i vremenu u kojem živimo. Nešto slično, čula je, postoji u Americi. burni komentari Još su na početku, a krug ljudi koji se pridružuju projektu polako se širi. Psari, inače, na grčkom znači riba te je simbol za njihov logo jedan od prvih kršćanskih simbola. A komentari i reakcije na novu modu za vjernice su i pozitivni i negativni. No, Gordanu previše ne opterećuju. - Mi idemo svojim putem i vjerujemo da je sve ono što smo do sada napravili pozitivno i dobrodošlo u šarolik svijet suvremene kulture odijevanja. Svatko ima pravo na svoje mišljenje i vlastiti izbor, pa tako i mi u Psariju. Naš je izbor jednostavnost, ženstvenost i modno izražavanje vlastitog dostojanstva - kaže. provokacija i šala Ipak, poznati PR stručnjak Ranko Vučinić kaže kako dostojanstvo nije u onome što nosiš na sebi nego u onome što nosiš u sebi.

- Ako uzmemo u obzir da je vjera trenutno vrlo moderna, ne čudi što ju je netko povezao s modom. Doduše, veliki svjetski dizajneri su je do sada koristili više provokativno ili šaljivo, ne pretjerano ozbiljno. Ne vjerujem da će takav pristup i ta filozofija povećati prodaju, važno je, po meni, samo kako to izgleda i je li nosivo - komentirao je Vučinić. A da je nepotrebno na taj način modu brendirati ili je stavljati u kalupe slaže se i Đurđica Vorkapić iz Hippy Gardena.

- Moda je slobodna, kreativna, ona se ne može ukalupiti. Nepotrebno je. Uostalom, što to znači, da naša odjeća nije dostojanstvena? - pita se dizajnerica.

- Ovom idejom nikoga nisam vrijeđala, niti sam to htjela učiniti. Cijenim rad mnogih dizajnera, nisam nikog ugrozila - smatra Škiljić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 13:49