UNOSAN TRŽIŠNI SEGMENT

FACEBOOK PLANIRA VELIKE PROMJENE KOJE BI VAM MOGLE DONIJETI I ZARADU Uskoro će se reklame pojavljivati i tamo gdje ih prije nikad nije bilo

 Melissa Fares / REUTERS

Facebook planira testirati prikazivanje oglasa unutar videa, piše BBC. Ti bi se oglasi prema svemu sudeći prikazivali nakon što započne reprodukcija videa.

Prema jedno analitičaru, ti bi se oglasi prvo trebali pojaviti u videima koje objavljuju brendovi ili tvrtke. Društvena se mreža do sada opirala implementaciji oglasa koji se prikazuju prije početka video sadržaja.

Recode piše da bi oni koji objavljuju sadržaj trebali dobiti 55 posto prihoda od prodaje oglasnog prostora koji će se prikazivati nakon što se video već počne reproducirati.

Facebook ove medijske napise nije komentirao.

'Oglašivači su zainteresirani za video oglašavanje', rekla je Eleni Marouli, analitičarka u tvrtki IHS Markit. 'Ako Facebook želi prihode od oglašavanje kakve ima televizija, morat će više uložiti u video sadržaj.'

Marouli je za BBC rekla da ne smatra da će ovaj tip oglasa ometati korisničko iskustvo na Facebooku. 'Facebook mora odlučiti koliko će ti oglasi biti dugački, odnosno kratki', dodala je Marouli.

Bilo kako bilo, Marouli je zaključila da Facebook aktivno radi na povećanju prihoda koje bi mogao ostvarivati od video sadržaja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 16:01