LAKŠE DO ZANIMLJIVIH SADRŽAJA

Google predstavio novi dizajn aplikacije Karte, naglasak stavio na ljudsku socijalizaciju

 Dado Ruvic / REUTERS

Želeći svojim korisnicima, a ima ih više od milijardu, ponuditi društvenije iskustvo, a ne samo uputstva kako se ne izgubiti, Google je nedavno redizajnirao svoje Karte, prenosi Quartz.

'Čišći' i jednostavniji dizajn sučelja i za mobitele i za stolna računala usredotočuje se na otkrivanje i socijaliziranje. Zanimljiva područja i lokacije, kao što su restorani, kafići i trgovine, sada su osjenčani svjetlijom nijansom narančaste, što dopušta korisnicima da doznaju za nova mjesta oko svoje destinacije.

Google određuje zanimljiva područja koristeći algoritam koji skenira zemlju tražeći prostore s visokom koncentracijom objekata komercijalne djelatnosti. Kada se radi o velikim gradovima, Google se oslanja na ljude da označe takva mjesta.

Promjena dizajna na Googleovim Kartama dolazi usred utrke između Applea i Google da postanu 'univerzalna karta'. Prethodna verzija Googleovih Karti prioritetizirala je putanje i ceste, dok su Appleove karte prednost dale lokacijama.

Google ovu promjenu objašnjava željom da cjelovita područja imaju prednost ispred pojedinačnih mjesta. 'Umjesto isticanja pojedinog šoping centra, Google će istaknuti i područje oko njega kako bi ljudi znali koji se još zanimljivi sadržaji nalaze u blizini', objašnjava glasnogovornica Googlea Elizabeth Davidoff.

Googleove Karte su u 2015. godini bile šesta najpopularnija aplikacija na pametnim telefonima dok su Appleove Karte zauzele 10. mjesto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 07:10