SUČELJE ZA PROFESIONALCE

TWITTER PO PRVI PUTA RAZMATRA UVOĐENJE PRETPLATE ZA DIO KORISNIKA Društvena mreža bi mogla naplaćivati poboljšanu verziju popularnog Tweetdecka

    AUTOR:
    • Hina

  • OBJAVLJENO:
  • 24.03.2017. u 10:52

FILE PHOTO: People holding mobile phones are silhouetted against a backdrop projected with the Twitter logo in this illustration picture taken September 27, 2013. REUTERS/Kacper Pempel/Illustration/File Photo
Kacper Pempel / REUTERS

Twitter razmatra izradu premium verzije svog popularnog Tweetdeck sučelja namijenjenog profesionalcima, objavila je kompanija u četvrtak, otvorivši mogućnost da po prvi puta počne naplaćivati pretplatu od dijela korisnika.

Kao i većina ostalih društvenih mreža, Twitter se od osnivanja prije 11 godina usredotočio na izgradnju široke mreže korisnika besplatnih usluga, a podrška je dolazila od oglašavanja. Prošli mjesec je kompanija objavila kako ima 319 milijuna korisnika širom svijeta.

No za razliku od mnogo većeg Facebooka, Twitter nije uspio privući dovoljno prihoda od oglašavanja kako bi poslovao s dobiti, čak ni zahvaljujući 'tweetovima' američkog predsjednika Donalda Trumpa i drugih slavnih osoba, zbog čega je ta mreža u stalnom središtu pozornosti.

Naknada bi mogla doći od nove verzije aplikacije Tweetdeck, postojećeg sučelja koje pomaže korisnicma u korištenju Twittera.

Twitter provodi istraživanje "kako bi procijenio interes za novu, poboljšanu verziju Tweetdecka", izjavila je u četvrtak glasnogovornica Brielle Villablanca.

Nema naznaka da Twitter razmatra naplaćivanje naknada od svih svojih korisnika.

Druge društvene mreže, poput Microsoftovog LinkedIna, imaju više razina članstva, što uključuje i pretplate, čime korisnici ostvaruju pristup većem broju podataka.

U četvrtom lanjskom tromjesečju Twitter je zabilježio najsporiji rast prihoda od osnivanja prije 11 godina, pri čemu prihodi od oglašavanja padaju godinu za godinom.

Prošle godine se na financijskim tržištima nagađalo o prodaji Twittera, no nije bilo nikakvih konkretnih ponuda.

Tagovi

ELIPSO

Izdvajamo