Boris Škoti sa svojim se maltezerom Marlijem vozio katamaranom od Molata do Zadra, za psa je platio punu cijenu karte, ali je pas morao sat vremena vožnje biti na gornjoj palubi, izložen snažnoj buri koja je puhala. Brod je, kaže Škoti, bio zaliven morem, a njegov ljubimac nakon vožnje posve mokar i izbezumljen. Iako je posadu zamolio da sjedne u njegovu blizinu, nisu mu dozvolili iz sigurnosnih razloga. Tijekom vožnje je nekoliko puta otišao do psa, koji je bio zatvoren u katamaranskom boksu i izbezumljeno cvilio.
- Ne razumijem zašto psa nisam mogao smjestiti u predsoblje, gdje je ionako sve bilo puno stvari i gdje nikome ne bi smetao. Zanima me, ako je imao uredno plaćenu putničku kartu koja košta 40 kuna, zašto ga se nije tretiralo kao putnika? Zar se u pretprostoru salona ne može osigurati prostor za boksove za kućne ljubimce, gdje bi i vlasnici mogli biti s njima - pita Škoti i dodaje da ne razumije zbog čega je brodski salon "ekskluzivan prostor u kojem ne mogu biti kućni ljubimci".
Na trajektima se, primjerice, psa smije držati samo na vanjskom dijelu palube, ali se za njih uopće ne plaća karta. To je onda nešto sasvim drugo, kaže Škoti. No, iz Jadrolinije kažu da u Marlijevih dramatičnih sat vremena nema ništa problematično. Na katamaranima je prostor ograničen, zato je za psa potrebno napraviti rezervaciju i kupiti kartu za ljubimca.
- Na katamaranima je gornja paluba na kojoj su smještene 'kućice' jedini adekvatan prostor po pitanju sigurnosti i raspoloživog prostora, a kako bi se osigurao neometani ukrcaj i iskrcaj putnika. To je razlog što vlasnici ne mogu biti kraj svojih kućnih ljubimaca. Naime, radi sigurnosti tijekom plovidbe nije dozvoljen boravak putnika na otvorenom prostoru - kaže Marija Zaputović, voditeljica odnosa s javnošću Jadrolinije.
Dodaje da će uvažiti kritiku svog putnika i da će, kao i uvijek, razmisliti o alternativnim rješenjima kako bi olakšali putovanje onima koji se voze s kućnim ljubimcima.