Možete prestati raditi trbušnjake

OSOBNA TRENERICA TVRDI DA JE RAZBILA MIT O TRBUŠNJACIMA Umjesto ove svima mrske vježbe preporuča druge dvije te više truda u kuhinji

CC / Pixabay

Mitova o vježbanju i zdravom životu koji jednostavno nisu istina ima mnogo. Na primjer, vjeruje se da ćete od dizanja utega povećati masu te da ćete se od konzumacije ugljikohidrata udebljati, piše The Independent.

Jedan od takvih mitova je da ćete rađenjem trbušnjaka dobiti ravan stomak i čvrste mišiće. Međutim, osobna trenerica poznatih i slavnih Nicola Addison kaže da to nije istina.

Trenerica koja održava tijela Elle MacPherson i Daisy Lowe objasnila je da je put do ravnog stomaka popločan 'plankovima', utezima i zdravom prehranom.

Problem s trbušnjacima je da, premda pomažu u poboljšanju tonusa trbušnih mišića, ne pomažu u pomicanju sloja masnih naslaga oko vašeg stomaka pa će vaši mišići ostati skriveni.

'Trbušnjaci ne smanjuju masne naslage na stomaku. Izolirano eliminiranje masnih naslaga je mit', objasnila je Addison.

Naravno, nitko stvarno ne treba ravan stomak ili isklesane trbušnjake, međutim ako to želite, Addison savjetuje kako to ostvariti.

'Zavolite utege', rekla je Addison. Naime, što više mišića imate, to trošite više kalorija i to sve zahvaljujući pojačanom metabolizmu. Studije su pokazale da često treniranje s utezima može pojačati metabolizam za 15 posto.

Osim toga, počnite raditi vježbe koje aktiviraju više mišićnih skupina odjednom. Nakon što ste to usavršili, u svoju rutinu ubacite i 'plankove'. Naime, učestalo 'plankanje' će vam ojačati jezgru i trbušni zid, zaštititi leđa te kompresirati abdomen.

Međutim, bez kvalitetne dijete neće uspjeti u svom naumu da imate ravan trbuh i impresivne mišiće. 'Nikada nećete trenirajući uspjeti nadoknaditi negativni učinak loše dijete', objašnjava Addison.

Izbacite prerađenu hranu, šećer, sol te zasićene i trans-masti te u prehranu dodajte više proteina. 'Ako to napravite, brzo ćete uočiti napredak', kaže Addison.

Iz drugih medija