POZIVNI CENTAR

Zašto se moje dijete baca po podu i druge brige roditelja

 Neja Markičević / CROPIX

Zašto moje dijete ne spava cijelu noć? Kada i kako da ga odviknem od pelena? Što da napravim kada se baca po podu u dućanu?

To su samo neka od brojnih pitanja na koje odgovore svakodnevno daju savjetovateljice u pozivnom centru Telefončića, savjetovališta za rani razvoj djece, koje je nastalo u sklopu UNICEF-ove akcije “Prve 3 su najvažnije”, a sada slavi peti rođendan.

- U pet godina telefon je zazvonio više od 20 tisuća puta, a godišnje oko 4 tisuće puta - rekla nam je Lina Đulvat, mentorica Telefončića koji je 2014. preuzeo Grad Zagreb, odnosno Mali dom - Zagreb - Dnevni centar za rehabilitaciju djece i mladeži. Ove subote od 10 do 12 sati Telefončić u povodu petog rođendana poziva roditelje i ostale skrbnike s djecom na Dan otvorenih vrata u svoje prostorije na adresi Ilica 29, kako bi zajedno proslavili peti rođendan.

- Razgovori u prosjeku traju oko 3 do 10 minuta, a neki razgovori s psihologinjama potraju i do sat vremena kako bi se roditeljima pomoglo - objasnila nam je Đulvat.

Iako ih građani često miješaju s Plavim ili Hrabrim telefonom, Telefončić je za razliku od njih namijenjen roditeljima koji svakog radnog dana od 9 do 20 sata na telefon 01 4850555 ili putem e-pošte na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. mogu dobiti informacije i stručne savjete iz područja trudnoće i poroda, dojenja i prehrane, zdravstvenih potreba djeteta, njege, dječjeg motoričkog, emocionalnog i psihosocijalnog razvoja te suvremenog roditeljstva.

- Dvije trećine poziva su iz područja zdravlja djece i na njih odgovaraju medicinske sestre, dok dio poziva zahtijeva pomoć psihologa - rekla je Đulvat.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 10:38