'THIS IS OUR PLANET'

VIDEO Fascinantni prizori Zemlje snimljeni iz orbite koje je montirao 18-godišnji Hrvat oduševili su svjetski poznatog astronauta!

Pukovnik Ron Garan, astronaut koji je proveo 178 dana u svemiru u ponedjeljak je objavio video 18-godišnjeg Tomislava na svojoj Google+ stranici.

Dosad je napravljeno mnogo zadivljujućih video materijala složenih od fotografija Zemlje snimljenih s Međunarodne svemirske postaje (ISS). No niti jedan zasigurno nije kao ovaj! Ono što je zanimljivo jest činjenica da ga je komponirao Hrvat, 18-godišnji Tomislav Safundžić , a video je na internetu proslijedio jedan od svjetski poznatih astronauta koji je boravio na ISS-u.

This is Our Planet from Tomislav Safundžić on Vimeo.

Tomislav, koji za sebe kaže da je ljubitelj fotografije i video editiranja, napravio je video "This is Our Planet" koji prikazuje spektakularan pogled na naš planet, zvijezde i dijelove svemirske postaje.

Pukovnik Ron Garan, astronaut koji je proveo 178 dana u svemiru, uključujući i vrijeme provedeno na svemirskoj postaji ISS prošle godine, u ponedjeljak je objavio video 18-godišnjeg Tomislava na svojoj Google+ stranici.

Inače, Garan je postao poznat po svojim "tweetovima" iz svemira.

Međunarodna svemirska postaja orbitira oko Zemlje na visini od oko 400 kilometara i kreće se brzinom od oko 28 tisuća km/h. Svakoga dana okruži Zemlju otprilike 16 puta.

19. travanj 2024 12:33