JL+ LIKE! = 10 KUNA! SVE ŠTO LAJKAMO

FOTO Stiže revolucionarni magazin Nedjeljnog: LIKE! Specijal broja: KAKO KUPITI BICIKL? Tajni trikovi iskusnih kupaca

Objavljeno: 23.03.2012

Like! je predstavljen jučer u Centru Kaptol u Zagrebu pred oko 230 uzvanika koji su uživali u prezentaciji

ZAGREB - Novi revolucionarni magazin Nedjeljnog Jutarnjeg, Like!, koji će se na kioscima u paketu s Nedjeljnim moći pronaći 25. ožujka, predstavljen je jučer u Kaptol Centru u Zagrebu pred oko 230 uzvanika koji su uživali u zabavnoj prezentaciji ultimativnog vodiča za kulturu, šoping i svakodnevni život.

Uz lansiranje novog magazina Nedjeljnog Jutarnjeg Like!, u rad je puštena i internetska stranica lajkamo.hr . Internetska verzija donosi aktualne preporuke, od zabave i kulture, vijesti i recenzije najrelevantnijih novinara. Lajkamo.hr nije samo mjesto gdje će pronaći sve teme iz novog broja magazina, već vaš novi online vodiš kroz svakodnevni život! Posjetite Like! online!

Iz kreativne radionice mladih i uspješnih urednika, novinara, fotografa i art direktora Nedjeljnog Jutarnjeg nastao je magazin koji će svojim sadržajem i vizualno dojmljivim rješenjima čitateljima pružiti jedno sasvim novo iskustvo uživanja u mediju koji u sebi sadrži čak tri proizvoda.

Mi smo prijatelji

Like! je šoping prijatelj svojim čitateljima, odnosno personalizirani vodič kroz najbolju kupnju. Ujedno, to je i najbolja platforma za kulturu u Hrvatskoj, a uza sve to Like! je i veliki životni savjetnik svojoj čitateljskoj publici.

“Like! je revolucionarna nova platforma. Nismo htjeli klasični, dosadni gradski vodič, nismo htjeli zastarjeli kulturni vodič. Mislimo da smo uspjeli stvoriti potpuno novu generaciju magazina za sve što lajkamo: koncerte, appove, teretane, klubove, izložbe i ostale stvari koje nas sve zanimaju”, kaže urednik Nedjeljnog Jutarnjeg Miran Pavić.

Koliko je ovaj novi projekt Nedjeljnog već u svom startu uspješan, ne pokazuje samo ogroman broj partnera i oglašivača koji su prisustvovali jučerašnjoj promociji, već i nevjerojatno velik broj prodanih oglasa.

Otkrili zlatnu polugu

Čak više od 40 stranica zakupile su tvrtke u prvom broju Likea!, prepoznavši veliki potencijal novog magazina.

“Nedjeljni i magazini Nedjeljnog postižu golemi komercijalni uspjeh. U manje od godinu dana imali smo više od 1000 stranica oglasa u magazinima uz Nedjeljni. Otkrili smo zlatnu polugu: Nedjeljni Jutarnji plus magazin u paketu za 10 kuna. Međutim, tu nije bitna samo cijena. Kvaliteta sadržaja je ključna u regrutiranju premium čitatelja. S time smo i pomaknuli granice oglašivačke percepcije, jer novi projekt Nedjeljnog ima najuspješniji launch do sada s više od 40 stranica oglasa”, otkrio je formulu za uspjeh direktor marketinga EPH Tomislav Dubenik.

Kako je uopće došlo do ideje za pokretanje četvrtog magazina Nedjeljnog?

Nedjeljni i magazini Dobra hrana, Svijet i D&D, naime, pokrivaju sve ljudske interese. Dobra hrana najbolji je gourmet magazin u Hrvatskoj sa 45 tisuća prodanih primjeraka mjesečno, a bavi se hranom i kulturom hranjena.

Uvijek informativni

D&D je spektakularan magazin za dom i što ugodniji boravak u njemu, prodaje se u 46 tisuća primjeraka mjesečno dok Svijet sa 44 tisuće prodanih primjeraka zalazi iza kulisa politike, kulture i biznisa. Ali... Nešto je nedostajalo. Nedostajao je magazin koji će se baviti gradom, ulicom, kulturom... I to je upravo Like!

“Maksimalno smo se trudili napraviti originalan, zanimljiv i pošten magazin, koji će čitatelje ne samo zabaviti i informirati, nego im uvijek davati i gomilu korisnih prijedloga i savjeta o knjigama, filmovima, serijama, izložbama i svim mogućim događajima u Hrvatskoj; o aplikacijama, igricama i novim tehnologijama; o šopingu, zdravlju, fitnessu, hrani, kućnim ljubimcima, ljubavnim vezama i seksu - raspon tema je, zapravo, beskonačan i nijedna nam nije nedostupna, pod uvjetom da se obradi na najbolji mogući način. Uvjeren sam da smo u tome uspjeli”, kaže urednik Like!-a Ilija Matanović.

Vodič kroz ordinacije

Na 124 bogato ilustrirane stranice, prvi broj magazina donosi pregršt zanimljivih tema koje će čitatelje zacijelo natjerati da postanu ovisni o Likeu!.

Glavna tema broja je veliki vodič kroz privatne ordinacije i poliklinike koji će prvi put predstaviti top-listu najboljih estetskih kirurga, urologa, dermatologa, ginekologa, oftamologa i mnogih drugih. Like! je zavirio i iza kulisa velike ekspanzije jednog od najisplativijih biznisa u Hrvatskoj - pekarskog - i isprobao 24 proizvoda. Specijal broja je veliki vodič za kupnju bicikla, koji čitatelje savjetuje koji bicikl kupiti za odlazak na posao, ugodan vikend ili put na more, kakvu opremu odabrati, kakve gadgete koristiti.

Reporteri Likea! testirali su salone za masažu i nakon nekoliko mjeseci pronašli onaj najbolji, a otkrili su i tajnu masovnog egzodusa zakupaca u šoping centru Cvjetni, uoči prve proslave godišnjice. Like! je sastavio i najveći kulturni vodič u povijesti s apsolutno svim filmovima, koncertima, aplikacijama, webovima, knjigama, serijama...

Nedjeljni Jutarnji, prema World Association of Newspapers Reportu, ima najbrži rast naklade u Europi, a u prva tri mjeseca ove godine bilježi rast od čak 32 posto, dok istodobno u ostatku Europe naklada pada, u regiji stagnira.

iPad izdanja

S obzirom na konkurenciju, Nedjeljni ruši sve rekorde prodaje i najprodavanije je tjedno izdanje u Hrvatskoj. Prema riječima izvršnog urednika Nedjeljnog, Vuka Radića, do sada se uz Nedjeljni Jutarnji prodalo čak 1,100.000 primjeraka njegovih magazina, pa ne sumnjaju da će i ovaj četvrti biti apsolutni hit.

“Lansirati četiri magazina u samo 10 mjeseci je za psihijatriju”, smije se art direktorica Nedjeljnog Jutarnjeg Vesna Veselić.

Što je sljedeće?

U travnju ove godine magazini Nedjeljnog imat će i svoja interaktivna iPad izdanja s više tekstova, više fotografija i s video prilozima koji će se moći kupiti za 0,99 dolara po broju, a godišnja pretplata koštat će 4,99 dolara.

Uz to, magazin Dobra hrana uz pomoć Saše Špiraneca iz Vinarta pokreće vodič s najambicioznijom top-listom 100 najboljih hrvatskih restorana. Bit će to prva poštena i stručna top-lista prema San Pellegrino metodi. Čak će 300 neovisnih stručnjaka sudjelovati u glasovanju, na temelju kojeg će složiti nacionalnu top-listu i odredit će najbolje restorane po regijama.

Broj preporuka: 5

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen