OTVARA SE CHANELOV OLFAKTIVNI BAR

Zagreb čak i prije Pariza dobiva mjesto gdje možete saznati vaš idealan miris

Educirani stručnjaci i besplatne konzultacije otkrit će najbolje sastojke za svakog pojedinca

ZAGREB - U petak se u Zagrebu otvara Espance Parfumes, Chanelov konceptivni dućan u kojem će središnje mjesto imati olfaktivnim bar, stol sa čak 54 mirisnih koncentrata koji obuhvaćaju cijeli spektar Chanel parfumerije.

Pomoću tog stola, olfaktivnog bara, posebno educiranih mirisnih stručnjaka, besplatnih privatnih konzultacija u trajanju od 30 minuta i novog sustava keramičkih blottera, napokon ćete moći dokučiti koji je parfem stvoren baš za vas.

Stiže karta luksuza

Riječ je o zaista ekskluzivnoj stvari s obzirom na to da je ovaj jedinstveni prodajni prostor prvi takve vrste u središnjem dijelu Europe. Tako se Zagreb, čak i prije Pariza, upisao na kartu luksuznih “haute parfumerie”. Ovaj interaktivni olfaktivni bar razvio je Christopher Sheldrake, pomoćni “nos” (parfumer) kuće Chanel, koji iza sebe ima već impozantan broj mirisnih kreacija i 30 godina parfumerističke karijere.

Osim za Chanel, Christopher Sheldrake “imao je svoj nos” i u Serge Lutens vrhunskim mirisima.

Čaroban svijet mirisa

Sheldrake, Englez rođen u indijskom Madrasu, djetinstvo i mladost proveo je u Londonu okružen luksuznom ostavštinom svoje pratete. Naime, sestra blizanka njegove bake, 50-ih je godina prošlog stoljeća bila jedna od najbogatijih Engleskinja koja je usto i bila istinska No. 5 modna i mirisna klijentica. Iako je Sheldrake od ranog djetinjstva bio okružen luksuzom, odlučio se za zahtjevnu karijeru arhitekta.

Ali tu je sudbina uplela svoje prste... Prije upisa na fakultet, otputovao je u francusku prijestolnicu vrhunskih parfemskih sastojaka, Grasse, na tromjesečno učenje francuskog jezika.

Ondje je naučio francuski, ali i otkrio čaroban svijet parfema. Mladi se Sheldrake 1980. godine pridružio Jacquesu Polgeu, glavnom Chanelovu nosu i od tada zajedno rade mirisne hitove i luksuzne oaze, poput ovog zagrebačkog koncept prostora s olfaktornim barom.

- Chanel je uvijek drugačiji od drugih. Još od 1921. godine kada su Ernest Beauxa i Mademoiselle kreirali N5! Espace Parfums je mjesto gdje ljubitelji mirisa mogu pronaći posebnu stručnost u odabiru istih. Središnje mu je mjesto stol na kojem su ispisana imena mirisa, bez dodatnih objašnjenja. Ideja je da ljudi sami budu u mogućnosti prepoznati mirisne kreacije, od najstarije do najnovije. Da sami, naravno uz stručnu pomoć, saznaju koji im mirisni sastojci najviše odgovaraju te da barem na trenutak sami sebi budu ‘nosevi’, ‘parfumeristi’ - objašnjava Christopher Sheldrake ekskluzivno za Jutarnji list koncept olfaktivnog bara koji će biti istinski mirisni raj, nešto poput luksuznog privatnog salona posvećenog mirisima.

Na olfaktivnom baru bit će predstavljeni svi Chanelovi mirisi, i muški i ženski, a za svaki ženski miris postoji nekoliko blottera, jedan za svaku interpretaciju: Eau de Toilette, Eau de Parfum i Extrait. Ovaj doživljaj stvara nevjerojatnu bliskost s mirisom te pruža jasan uvid u njegova obilježja i čari. Sami mirisi podijeljeni su po obiteljima, od najnježnijih do najzaokruženijih.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. travanj 2024 06:10