RASTUĆI TREND

Novi svjetski hit: Estetske operacije brada pretekle silikone!

  • www.realself.com

Objavljeno: 17.04.2012

Novi svjetski hit više nisu estetske operacije grudi. Naime, prema statistici Američkog udruženja za estetsku kirurgiju (ASPS), najpoželjniji trend postale su operacije povećanja brade, piše Daily Mail.

Stručnjaci kažu kako su taj trend pouzrokovale česte uporabe video konferencija na poslu gdje je lice zaposlenika u prvom planu.

U SAD-u je u 2011. napravljeno više od 20 tisuća zahvata na bradi, a pod nož se prepuštaju ponajviše ljudi iznad 40-te i dvadesetogodišnjaci. Organizacija je u samo godinu dana zabilježila povećanje njihova broja za čak 71 posto, a podjednako se operacijama prepuštaju i muškarci i žene.

Internetska stranica plastične kirurgije RealSelf.com otkriva kako prosječna cijena implantata za bradu u Americi košta gotovo 27 tisuća kuna.

"Brada i čeljust su prva područja na kojima se vide znakovi starenja", rekao je doktor Malcolm Roth i dodao kako ljudi operiraju bradu, odnosno podbradak, kako bi vratili svom licu mladenački izgled, isto kao što podižu kapke.

Menađerica Lizette Stephens odlučila se na operaciju nakon što su ju nove telekomunikacijske tehnologije učinile svjesnom svog podbratka. "Puno razgovaram s ljudima preko video chata i primjetila sam kako je na mnogo fotografija moj podbrdak jako izražen. To me jako smetalo. Htjela sam definirati svoju bradu pa sam otišla na operaciju", rekla je.

Dokrotica Antell, koja se bavila proučavanjem profila rukovodioca kaže kako šefovi većinom izgledaju atraktivno, te da su visoki i zgodni. Također, takvi ljudi imaju jaču bradu. "Kao rezultat, ljudi podsvjesno povezuju jaku bradu sa autoritetom, samopouzdanjem i povjerenjem", rekla je doktorica.

Drugi estetski zahvati u porastu su povećanje usnica i korekcija obraza.

Broj preporuka: 2

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen