'SIX WEEKS TO OMG'

Dijeta koja je uzdrmala svijet: OMG! Doručak i voće zabranjeni, a ledena kupka i 10-satno spavanje poželjni

Objavljeno: 03.07.2012

Plan mršavljenja ‘Six Weeks to OMG’ osobnog trenera Venicea A Fultona

Naravno da su mnogi isprobali Dukanovu i Atkinsovu dijetu. Neki su ujutro pili vodu s limunom, jabučni ocat, tijekom dana bili samo na vodi, kuhali čarobnu juhu...

I još mnogo, mnogo toga. Sada, evo novih pravila prehrane nastalih na motivacijskom apelu “budi mršavija od svih svojih prijateljica”. Naime, prije mjesec dana izašla je kontroverzna knjiga “Six Weeks to OMG” britanskog sportskog znanstvenika i osobnog trenera Venicea A Fultona (pravo mu je ime Paul Khanna) koja je već sada postala bestseler.

Doručak deblja

Pa po čemu je ova dijeta drugačija od drugih?

Za početak Fulton tvrdi da je doručak kriv što ne možete smršavjeti, da vas voće deblja te da nema bolje motivacije od toga da učinite prijatelje ljubomornima na svoju idealnu težinu.

Osim toga, Fulton je veliki pobornik ledenih kupki za koje tvrdi da snažno ubrzavaju metabolizam te preporučuje konzumaciju jake crne kave kao prirodnog diuretika.

Ono što je zapravo najčudnija preporuka jednog osobnog trenera jest to da Fulton nije neki pobornik napornog vježbanja u teretani. Jer ,kaže, kalorije ćete puno brže sagorjeti plešući.

Podigao galamu

Osim vježbanja, Fulton nije ni neki zagovornik konzumiranja ugljikohidrata, ali zato preporučuje dobre masnoće poput one u plavoj ribi, avokadu, orasima i maslinovu ulju. Iako se knjiga “Six Weeks to OMG” doslovce rasprodala, nisu baš svi oduševljeni ovim planom mršavljenja.

Posebice ne nutricionisti! No, najviše su galame podigla pravila broj 1 i 4, preskakanje doručka i izbacivanje voća iz prehrane, te Fultonov makijavelistički pristup gdje su sva sredstva, pa makar bila i krajnje nezdrava, potpuno opravdana.



Pravila OMG dijete:

1. Zaboravite na doručak

Fulton preporučuje preskakanje doručka i umjesto njega sajvetuje vjažbanje na prazan želudac. Na taj način, kaže Fulton, natjerat ćete organizam da počne sagorijevati višak masnoća.

Tri sata nakon vježbanja ubacite nešto u usta.

2. Prije vježbanja popijte jaku crnu kavu

Šalica crne kave prije vježbanja uvelike povećava rezultate tjelovježbe, tvrdi Fulton te dodaje da je riječ o prirodnom i jeftinom sastojku koji “prži” višak masnoća. Samo jedna sitnica: kava se pije bez šećera i mlijeka!

3. Hladna kupka

Želite li brzo smršavjeti, nećete to uspjeti, prema Fultonu, bez ledene kupke čija je temperatura vode između 15 i 20 stupnjeva. Naime, takva će hladna kupka povećati razinu adrenalina za koji Fulton kaže da je vrlo bitan za mršavljenje.

4. Jedite manje voća

Preporuka OMG dijete jest i to da ne smijete pojesti više od voćke dnevno, i to samo ako baš morate.

“Voće je varljivi vrag”, kaže Fulton i tvrdi da voćna fruktoza uvelike usporava proces mršavljenja.

5. Brokulu zamijenite Coca-Colom

Fulton tvrdi da je konzumiranje nezdravih stvari u kratkom periodu, kao što je to šest tjedana, sasvim opravdano ako vas one čine mršavijima i sretnijima. Svejedno je, kaže, hoćete li u organizam unijeti ugljikohidrate brokulom ili dijetalnom Coca-Colom.

6. Ne grickajte

Dopuštena su tri obroka dnevno - i to je to! Nema ništa sitno sa strane, bez obzira na to što ste se mislili utješiti mrkvicom ili celerom.

7. Puno spavajte

Fulton kaže da “uspavane ljepotice” upravo zbog višesatnog spavanja (do deset sati) imaju ljepšu kosu i nokte jer beauty sleep ubrzava metabolizam. A prema tome - potiče i poces mršavljenja.

Broj preporuka: 10

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Još iz rubrike

magazinrss

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Kontakt | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen